Diskuse

Na záchrance

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná chtěl ten lékař jen situaci trochu odlehčit, nevhodně.... a Vy jste to, dílem i vinou bolesti, špatně pochopil....

Nedávno u nás také byla ZZS a nikdo po nás kartičku pojištěnce nechtěl

0 0
možnosti
PK

No připouštím, že i to je možné, ale mě to nějak nepřišlo humorné.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Podání analgetika ihned po příchodu RZP k nemocnému je - i když si to nemyslíte - hrubou chybou. Analgetikum odstraní bolest a výrazným způsobem ztíží diagnosu /zejména onen vylučovaný infarkt myokardu/, takže jinými slovy, injekce ztiší bolest a vy umřete sice bez bolesti, avšak definitivně. 

RZP má za úkol v terénu zjistit, zda-li nejde o ohrožení života. Pakliže zjistí že ne, doveze Vás do nejbližší nemocnice k dalšímu řešení. Že by se lékaři či sestry chovali tak, jak jste vylíčil, je opravdu raritní. Pakliže máte svědky, podejte stížnost, uspějete. Osobně silně pochybuji, že průběh byl takový, jak jej líčíte. Kopání do doktorů je oblíbenou kratochvílí pisatelů a vděčným tématem ke komentářům. Osobně mám zkušenost, že drsnější reakce zdravotnického personálu je vždy reakcí na nepřiměřené chování pacienta.

2 0
možnosti
PK

Vážený pane, od někoho jsem to čekal. Nejsem žádný bolestínek a až na někkolik případů lékaře příliš nenavštěvuji. Po operaci kolena - zkřízené a postranní vazy jsem odmítl analgetika, ač to bolelo jako"čert", protože jsem se bál, že se stanu závislý na morfinu. Lékaře navštěvuji jenom vlastně na periodické prohlídky. Toto kromě ledvinové koliky, bylo v podstatě podruhé, kdy jsem potřeboval za 60 let rychlou pomoc. Svědkem je konečně moje manželka a situace se stala skutečně tak, jak jsem popsal. Do nikoho jsem nekopal, jenom jsem popsal, situaci, která nastala a je naprosto pravdivá. Nevím čemu říkáte nepřiměřená reakce, když jsem nemohl ani mluvit. 

Myslím, že vy kopete do mě. U případu jste nebyl a usuzujete asi z televizních seriálů. 

Podle sebe asi soudíte druhé.

0 2
možnosti
Foto

to je mi líto, jen si říkám...jestli příčinou nemůže být snížená konzumace...no víte čeho.:-)

0 0
možnosti
PK

No, nevylučuji. V den odjezdu nepiji žádný alkohol, tak třeba proto??!!;-D;-D

0 0
možnosti
VK

Já se vůbec nedivím,že nikdo nechce na záchrance sloužit.Ten doktor vám nic proti bolesti dát nemůže,protože by zas dostal vynadano v nemocnici,že zamaskoval příznaky.A pak je ještě za blbce..ach jo.

0 0
možnosti
PK

No to si vůbec nemyslím, naopak se domnívám, že je to jeho první povinnost. Zejména je povinnosti chovat se slušně!!

1 0
možnosti
Foto

Inu, někdy se to tak zašmodrchá. Tak přeji hlavně to zdravíčko.R^

V názvu je malý šotek, to se stává;-)

0 0
možnosti
PK

Ano, děkuji, snad již nikdy nebudu záchranku potřebovat.:-(:-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!