Diskuse

U mě jaro

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, jaro mám rád.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Moc pěkné fotografie

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji.:-)

0 0
možnosti
ZH

Na prvním fotu je Zlatohlávek tmavý, čeleď vrubounovití (Scarabaeidae); od roku 1992 je chráněným druhem (na krovkách má bílé nepravidelné skvrny, což na fotce z boku není vidět).

Pavle, ať se Vám daří nejen jaro!

0 0
možnosti
PK

Zdravím, děkuji za pojmenování toho krásného brouka. Hodně zdaru i Vám.:-):-):-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Parádní změna na blogu, Pavle, zdravím;-)R^

0 0
možnosti
PK

Zdravím, změna je život.:-):-)

0 0
možnosti

No, Pavle, to je krásný jarní blog se všemi možnými zástupci. Možná jen nějaký opeřenec chybí:-)))

Ale ten broučínek velikosti tanku:-)))), a ta myš...jsou super!

Díky moc za hezko!

1 0
možnosti
PK

Zdravím, no ještě to není ono, ale ono seto zase rozjede.;-D;-D

1 0
možnosti
VF

Ať rozkvétá jaro! Medvědí česnek, sedmikráska - dobrou chuť! Jen pozor na Kohoutka (čemeřici) !!!, je jedovatý. I ta myška je hezká, pokud to není hraboš.:-)R^

0 0
možnosti
PK

Jsem moc rád, že se u nás uchytil ten Medvědí česnek. Ten miluji.:-):-):-):-P

1 0
možnosti
VN

Moc se mi to líbilo i s tou myší ...R^

0 0
možnosti
PK

Myška byla moc pěkná.

0 0
možnosti
PK

Taky jsem to zaregistroval a navíc ještě prší, co víc si mohu přát. Vám karma za pěkný fotečky, to vždy potěšíR^

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji za hodnocení.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!