Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hmyzí přehlídka, krásných barev nabídka ... R^

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné fotky, k nám už nemá sílu horkem vlézt cokoli aneb živočichové ví, že bych je okamžitě zvěčnila. Copak jde tomu odolat? Ale jak je vidět, trpělivost přináší i hmyzáky:-)

0 0
možnosti

No k nám moc už nelezou jsou vysušení.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásný fota, zdravím!;-)R^

0 0
možnosti

Zdravím také, jsem rád, že se líbí.:-)

1 0
možnosti

Zdravím a děkuji:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To mě se na zahradě urodili dřepčíci, ti si v suchu vyloženě libují a čím více je sucho, tím více ožírají zeleninu. Mimo mrkve se nic nedožilo konce léta.

0 0
možnosti

Jedině stále zavlažovat, ale potom přijde slimák a.............:-/

0 0
možnosti

Mě obstarává květiny jakýsi kříženec motýla a sršně, jsem v klidu, bo na mě si zatím netroufá, ale co to je to je nad mé schopnosti..

0 0
možnosti

To nic, je to hmyz prostě ni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!