Diskuse

Trochu zapršelo a ejhle....

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zaprší a už je to venku:-)

0 0
možnosti

Jooooooooo to je přesně ono;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Pavouk Skákavka je asi teď dost rrozšířený. Bydlí u nás na zahradě, potkala jsem jej na Šumavě a teď na blogu;-);-D

0 0
možnosti

Zdravím, no on hlavně není moc vidět, protože se umně schovává do květů a ještě většinou splývá i s barvou.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zprvu jsem myslela, že uvidím houby, ale i toto je fajn;-)R^

0 0
možnosti

Zdravím, také jsem si myslel, že si to někdo splete, ale ať.....:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, no, ještě že zapršelo :-) R^

0 0
možnosti

Zdarec, jo také jsem byl rád, bylo to všechno suché jako troud. Ještě chvíli a zdechli by i stromy.:-)

0 0
možnosti

No jo! Tohle je "můj" oblíbený "Kynčílek":-D

Tedy Pavle, ty jsou! To jsou laskominky pro estéty!:-))

Tisíceré díky!:-))

(něco jsem si vzala "na pak":-)), a budu se chvílemi kochat:-)

0 0
možnosti

Zdarec děvčico, tož sem rád, že sa ti líbí té mrchy co mi lozily po zahradě.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

kdybych právě neměla naloženo kreslení dojinam, jsem kreslířsky nadržená z toho překrásného hmyzu zas učinit chlapy a ženský... Kynčil, krása!, srdce jásáV:-) já se tam vrátím... do tvého blogu...ty detailně zachycený tělaR^...hmm

0 0
možnosti

Zdarec, to jsem rád, že jsem ti dal inšpiraci. Raduš tož té Tvoje kibicy mosím čist i 5x něž kurňa pochopim co řikaj.;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^nádheraR^

ačkoliv vzhledem k titulu jsem očekávala spíš kloboučky houbových krasavic rozhodně nejsem zklamaná, naopakR^

0 0
možnosti

U nás nic neroste. Jenom pár Bedel, ale nic moc.:-)

0 0
možnosti
Foto

No vida, jaká krása se vylíhla po dešti. R^:-):-)

0 0
možnosti

Zdravím, také jsem koukal.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Skvělé detaily:-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji.

1 0
možnosti

To je samice žluťáska borůvkového:))R^

0 0
možnosti

Zdravím, děkuji za identifikaci, ale nevím, jak se k nám dostal. Borůvky široko daleko nejsou a moc žluté na něm také nebylo.:-):-)

0 0
možnosti