Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šneci jsou vděční, nikam nespěchají ;-)!!

0 0
možnosti
PK

No, byla s ním nebo s ní docela dost práce.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ten šnečí detail, Pavle, ten je svělej:-)

0 0
možnosti
PK

Jé, to byla ale doba, no konečně!;-DR^ Jo, ale zato samé jarní přírodní "delikatesy". Modřenec je parádní, pan-paní šnek-ová taky. A závěrečný kamzičník taky moc hezký. No, zase všechno, nó...

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji, jsem rád, že znám zase nové názvy květin.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné! Myslím, že i ten šnek na mne mrknul, že už je konečně (zcela nepochybně) jaro!!! R^:-):-):-)

1 0
možnosti
PK

No, doufám, že jsem jej tím přivolal.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno pěkně zblízka, fajn;-)R^

0 0
možnosti
PK

Zblízka, to já rád.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nádherný šnek a vůbec všechno :-)

0 0
možnosti
PK

Šnek byl horší než manekýna. ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!