Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Náhody prý neexistují, takže ono to tam všechno čekalo na ten objektiv R^:-)

0 0
možnosti

Zdravím, tak podle této teorie na mě dnes čekal jeden tirák , který neuměl zahnou ve svém pruhu doleva. Můj strážný anděl měl zase napilno, ale zvládl to.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dneska je to s tím foťákem pohoda, protože fotí telefony :-)

Jinak se mi nejvíc líbí "čurka we zdi zadělana" R^

0 0
možnosti

zdarec, no mě docela také, díky:-)

0 0
možnosti

Jo, tak to jsou velmi povedené a zachycené kousky!R^ Náhodou - ta židle je tam správně. Já to vidím jako patřičné oživení jinak fádního obrázku:-) A ten list je fascinující...

0 0
možnosti

Zdravím, no konečně proč by tam ta židle nemohla být, že. :-)

0 0
možnosti
Foto

Takováhle nečekaná "zátiší" mám moc ráda. I na normálně přehlížených detailech záleží.:-):-):-)

1 0
možnosti

Jo, člověk objeví věcí, když nikam nespěchá.:-)

1 0
možnosti
Foto

A to jsou právě ty malé radosti života, na chvilku se zastavit a rozjímat, když se dílko podaří, tak je radost dvojnásobná.:-)

1 0
možnosti

Zdravím, člověk by si měl více všímat věcí okolo sebe, protože mnohdy i malá věc jej může učinit štasným.:-)

0 0
možnosti
Foto

miloučký a vážně moc pěkný...melancholické i reklamní R^:-) A pozdravení, Pavle:-)

1 0
možnosti

ahoj :-), děkuji písmačkokreslířko.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Poezie prostých věcí:-)

1 0
možnosti

Zdarec, no někdy to člověk nějak nevnímá, ale stačí se jenom trochu dívat.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Inu, leckdo ,,čumí" jak trubka. Třeba i ze zdi. Ale ne z každý pramínek tryská;-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za návštěvu.:-)

1 0
možnosti

Ahoj, děkuji, ono se fakt stačí jen trochu dívat a hlavně nosit s sebou foťák.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavle, tvůj postřeh a všímavost je až nevšední! R^;-D

1 0
možnosti

To nad Tebou mělo být u Tebe.;-D;-D;-D. No je vidět, že jsem tu zase dlouho nebyl.;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS