Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No nekup to, za ty prachy! Takhle překvapit a potěšit umíš jen tyR^;-D

1 0
možnosti

Zdravím, děkuji za pochvalu i ze starého se dá uvařit super žvanec;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak by po podobné preparaci a hezkém nasvícení vypadala asi červená nebo žlutá? Za 2,5 za kus by se hodilo, jako objekt ke zkoumání , koupit všechny ;-DR^

0 0
možnosti

No, ona původně červená byla, ale nějak se mi to nezdálo, tak jsem ji přebarvil na zeleno, ale potom mě napadlo, že bych mohl být podezírán, že jsem na zelené, ale již bylo pozdě;-D.

0 0
možnosti
Foto

Co Vám, ale co mně to udělalo radosti :-)

1 0
možnosti

Zdarec, jsem rád, že jsem u Váz způsobil výtrysk radosti;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

R^I třeba v leču by jí to slušelo:-)

0 0
možnosti

No, proč ne. Děkuji za návštěvu.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkná holka papriková, takového kovového,jedovatého vzhledu.;-D

0 0
možnosti

Jo, je to jedovatka, ale docela milá.:-):-)

0 0
možnosti

Pavle, Vy jste živá voda blogu!;-DR^ A propós, kde máte do toho olivového oleje...no...česnek, přece!8-o:-)

Jo, ale fotka hodná profíka, to jako zase jó!R^

1 0
možnosti

NO jó, já hlava skopová - česnek to by byla chyba.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Hmmm, překrásná jedůvka ;-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji, dost dobré, chtěl jsem fialovou takovou tu ostrou, ale to by mi nikdo nevěřil.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Že vy jste ji zaléval tekutými řetězy ;-DR^

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS