Diskuse

Zima

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^zvláště ta třetí:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre, děkuji za hodnocení i návštěvu.:-)

0 0
možnosti

Pavle, a jó...docela dobrý!;-DR^ Na to jak jste lakomý8-o:-) Jste mohl foťáčku koupit nějaký digitálkožíšek, né?:-P

0 0
možnosti
PK

Kožíšek - no pouvažuji spíše o tom, že za takového mrazu fotit nepůjdu.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Hezky zachycené mrazivo R^

Tak ať se pan průvodce rychle zotaví :-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, což průvodce se zotavil,hned, jak přišel do tepla. Alespoň jsem si ověřil, že v návodu nelžou, když říkají, že když je pod nulou fotí špatně.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké záběry, černobílá sněhu sluší.:-)

0 0
možnosti
PK

Ahoj, nějak moc práce a tak. Snad již bude lépe.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
PK

Zdarec, práce a povinnosti a tak různě, snad již bude lépe. Děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^To je parádní. Nejvíc se mi líbí ta třetí:-)

0 0
možnosti
PK

Děkuji, jsem rád, že jsem po čase zase mohl sem,.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-):-):-) potěšení...R^ a moc tě, kluku, zdravím.

0 0
možnosti
PK

Ahoj, díky za uvítání děvče, nad se to vše vylepší.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!