Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, takový důstojný podzim na fotkách, ano hotový fototrek:-)))

A pak přijde poslední věta a já.......jsem ráda, že bez fotodokumentace:-))) I tak mám dost. Prosměju se až do zítřka!:-))))))

0 0
možnosti
PK

Zdravím, jo konec byl "dobrý.":-) Bohužel se mi to nestalo poprvé, ale poprvé jsem to nezpozoroval.;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak ten konec mě moc rozesmál.....

Jinak krásný rybníky......ani z té vodní žínky jste strach neměl....pěkné pokoukání:-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, no, takhle v podvečer to se někdy stane, že si říkám, co kdyby vodníci fakt byli....;-D;-D Děkuji za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, ty tunely kolem rybníků, na hrázích, jsou super! R^

0 0
možnosti
PK

Ano, v létě si toho zeleného tunelu člověk nevšimne.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle pěkně podzimní a za ty kalhoty R^;-D;-D

0 0
možnosti
PK

Zdarec Pavle a díky. Jsi stále lepší v tom focení.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty podzimní tunely taky obdivuju. Máš to moc pěkný, Pavle.;-)R^

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné podzimní momentky!:-):-):-)

0 0
možnosti
PK

Ano, podzim je někdy pěkný i když jej nemám rád.Děkuji za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké, škoda na některých fotkách viditelných pixelů

0 0
možnosti
PK

Zdravím, děkuji za návštěvu. To je způsobeno úpravou jako z filmu. Takto totiž vypadaly první snímky na barevném filmu.:-)

0 0
možnosti
Foto

J17a98n 11P84r86a48ž61á55k

26. 10. 2016 13:58

R^Pavle, jedna fotka hezčí než druhá. A ta předposlední je jako obraz od starých mistrů:-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji.:-)

1 0
možnosti
FV

Vrbenský rybníky? Krásnej špacír. R^

0 0
možnosti
PK

Nojo, to je moje mohu tam klidně každý den a neomrzí se.:-)

0 0
možnosti
TG

T44o62m27á92š 82G10a13y69e97r

26. 10. 2016 13:51

R^ Moc pěkný - pro mě zvlášť první a poslední... :-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!