Pavel Kynčil

Píši a fotím, tedy jsem!
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x

Pavel Kynčil

Mým chodcům a tedy i mně.

Mám to štěstí nebo neštěstí, že jezdím ráno do práce autem a odpoledne se z ní stejným prostředkem i vracím. Mezitím chodím také pěšky za různými pochůzkami setkání, s klienty a podobně a jsem tedy zároveň chodcem. Nemohu říci, že bych s chodci a řidiči byl nějak zvlášť spokojen.

23.2.2015 v 10:14 | Karma: 19,31 | Přečteno: 1648x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Žehnání zbraním

Naposledy bylo žehnáno zbraním OSa a moc platné jim to stejně nebylo. Dokonce jim žehnal i papež.Někteří tvrdí, že to není pravda, jiní, že ano. No kdyby Vatikán otevřel své archívy, asi by se ukázala zvěrstva, která by celou církev svatou položila na lopatky. Možná by stačilo, kdyby je otevřel pan Duka. Domnívám se, resp. jsem přesvědčen, že by věřících podstatně ubylo.

18.2.2015 v 12:43 | Karma: 26,64 | Přečteno: 1159x | Diskuse| Politika

Pavel Kynčil

Jak správní orgán státnímu výdělek vylepšil

Bohudík nejsem ten, kdo musí často využívat služeb České pošty. Tato multifunkční organizace se zabývá vším možným od poštovních služeb až po prodej losů a zjišťování kolik který občan má majetku, co si koupil nového a pokud si to ještě nestačil pojistit, tak se vetřít ještě více do jeho soukromí.

2.2.2015 v 13:39 | Karma: 23,29 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ekonomika

Pavel Kynčil

Kolorovaná fotografie 3

Kdo si hraje údajně nezlobí. V další části o kolorované fotografii přinesu ukázku toho, že lze kolorovat pravticky cokoliv. Tady jstem si troufl na kostel, část Českého Krumlova. dítě a na závěr květinu. Je pravda, že jsem slíbil postup kolorování, ale zatím nemám připraveno dost podkladů, abych tak mohl učinit.

31.1.2015 v 19:02 | Karma: 14,34 | Přečteno: 548x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Hrdí Řekové na odchodu?

V Řecku zvítězila ultralevice, která svým občanům naslibovala nesplnitelné, a když, tak za cenu bankrotu. Hrdí Řekové, jak je ráno nazval televizní moderátor, se cítí poníženi nutností splácet svůj astronomický dluh a říkají: Evropo dej nám peníze a my si budeme žít za vaše tak jako před tím.

26.1.2015 v 14:28 | Karma: 27,88 | Přečteno: 1225x | Diskuse| Politika

Pavel Kynčil

Z lásky k Česku

Obecně nemám reklamy moc rád, zejména když narušují průběh nějakého zajímavého, třeba i napínavého pořadu. Stejně to nesleduji a odcházím. /Prostata si žádá své. / Na druhé straně chápu, že komerční televize by jinak nemohly existovat.

21.1.2015 v 14:44 | Karma: 12,94 | Přečteno: 960x | Diskuse| Společnost

Pavel Kynčil

Kolorovaná fotografie 2

Navazuji na sůj první článek o digitálním kolorování fotografií a dovolím si pokračovat. Možná jsem minule nezmínil jednu poměrně důležitou skutečnost. Jedná se o to, že "vybarvovat" myší vyžaduje opravdu velmi velkou zručnost. Daleko vhodnější je tablet a to i ten nejjednodušší, protože s perem si poradíte daleko lépe. Dobrý je takový tablet, který umožňuje "pomalou práci", abyste mohli dosáhnout přesnějších výsledků.

21.1.2015 v 9:18 | Karma: 8,47 | Přečteno: 405x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Kolorovaná fotografie 1

V době, kdy byla jenom černobílá fotografie, toužili lidé po barvách. Jak to ale udělat, když barevný film ještě neexistoval? No přece tu fotku nabarvit. Mohu Vás ujistit, že tato technika prováděná na skutečné fotografii není zrovna z nejjednodušších.

20.1.2015 v 9:27 | Karma: 11,44 | Přečteno: 582x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Fenomén Polaroid II.

V předešlém článku jsem představil Typ polaroidu "600" a papíry Impossible. Jak jse jistě viděli opravdu nic moc. Ovšem podobný projekt má doposud Fuji a to pod názvem Instax pracujícím na stejném principu jako polaroid. Dlužno ovšam dodat, že na podstatně kvalitnější, jak jistě sami usoudíte, bázi. Fuji používá také druhý formát- Instax mini, zejména určený zejména pro mladší generaci. Fuji Instax také vyjde podstatně levněji.

19.1.2015 v 9:52 | Karma: 11,66 | Přečteno: 334x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Fenomén Polaroid I.

Polaroid v době, kdy byl skutečným fenoménem mě nijak zvláště neoslovil. Možná proto, že jeho provoz byl velmi drahy. Ne že by tomu bylo dnes naopak - je ještě dražší. A ještě horší než kdysi. I přes to všechno se vrací zpět. Mnoho z ns zašátralo ve skladištích, sklepích a půdách a nalezlo své polaroidy v lepším či horším stavu. Zakoupili jsme zbytky skutečných polaroidů a začali znovu fotografovat. Přesyceni digitální fotografií se nám tento druh fotografie začal velmi líbit, stejně tak jako "Lomografie", která má ne světě stále více příznivců.

16.1.2015 v 11:54 | Karma: 7,90 | Přečteno: 514x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Lázeňské město Třeboň

Protože je mi zima, mám natržený lýtkový sval, přibral jsem 6 kilo a vůbec jsem tedy nemohl fotografovat, vrhl jsem se do svého archivu a zavzpomínal na dobu, kdy "byl svět ještě v pořádku" Globus jistě promine. Třeboň je prostě "placka", ideální pro cestování na kole. Krásné lázně - Bertiny a Aurora, spousta kempů, dobré hospody.

2.1.2015 v 22:17 | Karma: 18,50 | Přečteno: 638x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

PF 2015

Vážení kolegové blogeři, vážená redakce, vážení čtenáři, dovolte, abych Vám všem popřál pohodové Vánove a hodně zdraví, štěstí a spokojenosti, jakož i úspěchů v roce 2015.

23.12.2014 v 7:57 | Karma: 9,73 | Přečteno: 1014x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Bývalo lépe

Tak jsem se prošel posvém archivu a našel jsem ještě jednu sérii s poněkud lepším počasím nespracovanou. Vydal jsem se na Procházku přes nově budovaný zábavní park a potom kolem mých oblíbených rybníků. Bylo krásně letně - podzimě, sluníčko ještě trochu hřálo a nálada byla příjemná.

6.12.2014 v 15:17 | Karma: 10,52 | Přečteno: 681x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Podzimní zlato

Je to marné, éra podzimu skončila a toto jsou asi poslední fotografie, které mi podzim nabídl. No já jsem spokojen, že jsem mohl prožít ještě jeden takový krásný den.

28.11.2014 v 17:07 | Karma: 10,32 | Přečteno: 253x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Prachatice brána Šumavy

Prachatice jsou krásné jihočeské město. Horské město, protože kromě železnice zde není snad jediné vodorovné místo. Navštívil jsem město v létě tak ať nám slouží jako jeho připomínka.

23.11.2014 v 17:20 | Karma: 17,26 | Přečteno: 739x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Karlovy Vary 7

Tak a jsme konečně na konci. Dnes se podíváme nad Karlovy Vary do hor. Projdeme se krásnou podzimní přírodou, zjistíme, že lavičky u cesty a cesty mají svoje názvy, vylezeme na rozhlednu a unaveni sjedem dolů vláčkem, okoukneme Pupp ve dne a podíváme se na krásnou květinovou výzdobu před schátralým lázeňským domem.

20.11.2014 v 9:09 | Karma: 10,15 | Přečteno: 373x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Karlovy Vary 6

V dnešní části se podíváme opět do města. Objevíme, kde se stáčí 13 pramen, zabrousíme se vykoupat do Thermalu a vylezeme na vyhlídku Kristýna.

19.11.2014 v 9:46 | Karma: 10,55 | Přečteno: 406x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Karlovy Vary 5

A tak se ještě podíváme na další místa Karlových Varů. Podíváme se na národní divadlo - alespoň podle názvu, trochu mimo lázeňskou zónu a tak se prostě pocouráme.

14.11.2014 v 18:08 | Karma: 10,90 | Přečteno: 419x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Karlovy Vary 4

Pokračujeme procházkou po kopcích kolem Karlových Varů, abychom se podívali na Vary shora, okoukli nějakou tu přírodní krásu a zlepšili svoji fyzickou kondici. No, bez legrace. Od lázní kde jsme bydleli jsme na vrchol kopce nad KV zdolali na 2 km 400 výškových metrů. Ne, není to odhadem je to měřeno hodinkami Suunto, kdy jsem na prahu hotelu nastavil výškoměr na nulu a po dosažení vrcholu ukazoval převýšení 400 m. Pěkně jsme se zapotili.

8.11.2014 v 22:18 | Karma: 11,27 | Přečteno: 446x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Karlovy Vary 3

Tentokrát tedy ve dne. Projdeme se trochu po městě, ale trochu jinak a ve čtvrté části se projdeme po okolních kopcích, kde je také mnoho věcí k vidění. Město, zejména jeho historická část je krásné a rád bych se tam někdy podíval znovu.

7.11.2014 v 13:43 | Karma: 13,23 | Přečteno: 553x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Karlovy Vary 2.

Pokračujeme noční procházkou po Varech. Noc byla delší než jsem čekal a rovněž Karlovy Vary byly zajímavější a větší než jsem si myslel. Když jsem šel druhý den po příjezdu pro noviny, nalezl jsem tam pár našich tiskovin, hodně ruskojazyčného a samozřejmě prodavačku, která mě pozdravila "Zdrávstvujtě"! Tak jsem se musel štípnout do tváře, zda se mi to jenom nezdá - nezdálo.

6.11.2014 v 8:57 | Karma: 9,66 | Přečteno: 478x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Karlovy Vary 1

Karlovy Vary jsou krásné západočeské lázeňské město, které jsem mohl navštívit a nějaký čas zde pobýt. Dojem mi trochu kazilo množství rusky mluvících obyvatel, nikoliv hostů a i trochu to, že v obchodech mě oslovovali rusky. No každý někde bydlí. Protože jsme přijeli k večeru, rozhodli jsme se, že se podíváme na noční život Karlových Varů a tak moje první snímky jsou práce z onoho večera. Celkově klid a pohoda. No jako v lázních.

5.11.2014 v 10:39 | Karma: 13,66 | Přečteno: 702x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Mluviti Kalouskem- komunističtí fízlové

Dlouho jsem zvažoval, zda se to tohoto tématu mám pustit znovu. Snažil jsem se zvážit všechny názory a zejména to, že byli esenbáci, kteří honili jinak politicky smýšlející obyvatele, no možná dnes totéž dělá BIS, ale byli také např. kriminalisté, kteří vykonávali stejnou práci, jakou ji vykonávají kriminalisté dnes - chránili majetek státu i občanů. Potom byli dopravní policisté a policisté pořádkoví, tak jakou jsou i dnes, bez nichž by na silnicích byl značný chaos a zločinnost a kriminalita by byla jako v Mexiku. Tak si myslím, že hodit šmahem všechny do jednoho pytle nebylo od pana Kalouska správné a doufám, že to brzy pocítí.

3.11.2014 v 15:53 | Karma: 23,40 | Přečteno: 743x | Diskuse| Politika

Pavel Kynčil

Plzeň

Plzeň je velmi zajímavé město. Ne krásné zajímavé. Líbí se mi na něm náměstí, chrám sv. Bartoloměje, židovská sinagoga, parkoviště Rychtářka, fotlalový klub, i hokejisté, zoologická zahrada a pivo.

25.10.2014 v 14:38 | Karma: 12,86 | Přečteno: 490x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Co mi zbylo z léta 2

Zatím toho je ještě kupodivu dost. Na zahradě zase něco květe, mouchy a "bzikavky", jak jsme pestřenkám také říkali, mají ještě sílu sosat nektar a tak to ještě není tak špatné.

20.10.2014 v 16:44 | Karma: 9,82 | Přečteno: 261x | Diskuse| Fotoblogy