Sport

Pavel Kynčil

Střelci

Jednou jsem dal vnoučkovi na chtě do ruky vzduchovku, aby mi ukázal jak umí střílet, když se mu líbila ta, kterou jsem měl pověšenou na zdi. Vzduchovka pro dospělé není zbraní z nejlehčích. On však překvapil a tak

20.1.2016 v 10:57 | Karma článku: 8.02 | Přečteno: 365 | Diskuse

Pavel Kynčil

Ještě větší blbec než jsem doufal

Kauza Růžička nabrala na obrátkách a dospěla do stavu, kdy policie rozhoduje o tom, zda hokej je činnost ve veřejném zájmu.

23.4.2015 v 11:06 | Karma článku: 18.27 | Přečteno: 967 | Diskuse

Pavel Kynčil

Olympismus podle Kejvala

Tak se koukám na tu reklamu, kde pan Kejval děkuje všem trenérům, za to, že pracují zadarmo. Tak mě napadá, že tím víc zbude pro tzv. funkcionáře. Ano trénování je práce a práce pěkně tvrdá. Možná by bylo lepší, kdyby ty peníze, které zaplatil za reklamu v televizi, rozhlase a na různých serverech rozdal právě těm, co nyní pro český sport pracují zadarmo. Myslím, že by si to zasloužili a možná by trénovali mnohem lépe a my bychom měli více úspěšných sportovců, které bychom mohli vyslat do světa, aby zde šířili povědomí o České republice. Bez práce nejsou koláče, ale na druhé straně také bez peněz není pořádné práce. Jenom nadšení opravdu nestačí. To už tu jednou bylo – budovatelské soboty mimořádné směny a tak. Opravdu nerad bych se k tomu vracel.

16.8.2013 v 20:07 | Karma článku: 8.98 | Přečteno: 382 | Diskuse
Počet článků 309 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 529

Píši a fotím, tedy jsem!