Pavel Kynčil

Píši a fotím, tedy jsem!
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x

Pavel Kynčil

Poručíkem snadno a rychle

V dávných dobách kdy si ještě Husák s Brežněvem dávali francouzské polibky, sloužil na státní hranici praporčík Myslivec, kterému se podařilo stát se poručíkem snadno a rychle.

19.5.2016 v 11:37 | Karma: 19,15 | Přečteno: 673x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Kuchař Majda

V dávných dobách, kdy si ještě husák s Brežněvem dávali francouzské polibky, sloužil na odloučené jednotce kuchař Majda.

17.5.2016 v 13:57 | Karma: 14,99 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Nadrotmistr VATA

V dobách kdy si ještě dávali Brežněv s Husákem francouzáky, sloužili na jedné jednotce Pavel a Jiří a snažili se, konečně jako všichni, přežít, aniž by je postihlo nasluhování.

3.5.2016 v 13:05 | Karma: 21,66 | Přečteno: 1183x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Jak si nadporučík nakouřil „pěnovku“

V dávných dobách, kdy se ještě vykonávala vlastenecká povinnost a Husek/ jak by ho nazval pan Donutil v „Baronech“ si dával s Brežněvem francouzský polibek a vojenská služba byla povinností, nastala bizarní souhra náhod.

7.4.2016 v 22:23 | Karma: 15,06 | Přečteno: 788x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Sudruh pod........ sudruh nad.......

Kdysi dávno za devatero za devatero horami a devatero řekami jsem vykonával vojenskou základní službu. Snažil jsem se to nějak přežít a zejména neprovést nic co by mi vojenskou službu nějak prodloužilo.

31.3.2016 v 10:32 | Karma: 18,64 | Přečteno: 838x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Voják

Kdysi dávno, v dobách, kdy si ještě Husák s Brežněvem dávali francouzské polibky, se na státní hranici odehrál příběh, který mi vypravoval můj kamarád, v té době sloužící na státní hranici jako voják z povolání.

30.3.2016 v 12:47 | Karma: 24,95 | Přečteno: 1463x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Pálingáč

Kdysi dávno za devatero za devatero horami a devatero řekami jsem vykonával vojenskou základní službu. Snažil jsem se to nějak přežít a zejména neprovést nic co by mi vojenskou službu nějak prodloužilo.

28.3.2016 v 17:42 | Karma: 20,02 | Přečteno: 564x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Jak se nadporučíkovi kouřilo od bot.

Kdysi dávno za devatero za devatero horami a devatero řekami jsem vykonával vojenskou základní službu. Snažil jsem se to nějak přežít a zejména neprovést nic co by mi vojenskou službu nějak prodloužilo.

26.3.2016 v 16:40 | Karma: 17,55 | Přečteno: 831x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Jak jsem se málem stal zahradníkem.

Jako každé dítě jsem měl samozřejmě spoustu přání a přání, pokud mají materiální podstatu, mají tu vlastnost, že většinou stojí peníze. Tedy peníze těch, kdo dítě zplodili. Jak se z této situace dostat a zároveň potomkovi naznačit, že cesta k penězům není povětšině aktem darovacím, ale aktem pracovním nebývá příliš jednoduché.

19.2.2014 v 14:53 | Karma: 8,10 | Přečteno: 267x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Kynčil

Jak jsem se stal metařem

Být studentem v době normalizace nebyla opravdu žádná velká zábava. Peněz mnoho nebylo a to málo co co jsem dostával jako kapesné, bohužel nepostačovalo. Bylo nutné vzít život do vlastních rukou.

12.2.2014 v 11:20 | Karma: 15,70 | Přečteno: 612x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Jak jsem se stal osobním strážcem - pokračování

Tak dnes pokračujeme v příběhu osobního strážce, kterému zaniklo dobré bydlo a byl nucen se věnovat jiné práci.

6.11.2013 v 11:34 | Karma: 12,14 | Přečteno: 647x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Jak jsem se stal osobním strážcem

Občas si zajdu poklábosit do hospody a z útržků rozhovorů jiných sestavuji své příběhy. Tentokráte o tom, jak se jeden ze štamgastů stal osobním strážcem.

17.9.2013 v 18:00 | Karma: 12,78 | Přečteno: 690x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kynčil

Jak jsem se stal manažerem

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Občas si zajdu ho hospody a poslouchám příběhy a po svém se je snažím upravit, tentokrát letní příběh o tom, jak se jeden z hostů restaurace stal manažerem. Příběh jsem převyprávěl s humorem sobě vlastním, ale člověku, který jej vyprávěl, moc do smíchu nebylo. Je to pouze úvodní část celého příběhu, který však vydal na celou povídku o manažerovi. Osoby a místa jsem změnil a vyprávím tento příběh jako bych jej prožil já sám. Ten člověk, kterého jsem nikdy před tím neviděl, jej vyprávěl tak barvitě, že jsem se na jeho místě doslova viděl. A že jsem si k tomu něco přidal, jistě poznáte sami

9.8.2013 v 14:34 | Karma: 14,85 | Přečteno: 848x | Diskuse| Ostatní