Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Jak se bojovalo o území pro ČSR, průmyslníci nejvíce stáli o železnici a Poláci vybojovali historické centrum.

Návštěvu Cieszyna doporučuji, na fotkách zdaleka není vše zajímavé. :-)

0 0
možnosti
PK

Moc času jsem na to neměl.:-)

0 0
možnosti
IB

Děkuji za fotky známých míst, pocházím z Českého Těšína a Cieszyn mám prochozený - také stojí za to navštívit židovský hřbitov, který se nachází nad katolickým kostelíkem, který jste fotografoval.

0 0
možnosti
PK
Foto

Moc hezky článek a super fotky. R^Ten altánek je: Studna Tří bratří je studna v polském Těšíně, pravděpodobně již od středověku využívaná jako městská studna. V současné době je studna zakryta litinovým, novogotickým altánem z roku 1868. Podle legendy byla místem setkání tří bratrů z rodu Piastovců, zakladatelů města Těšín. Studna je jedním ze symbolů města. Legenda praví: Roku 810 bylo založeno město Těšín třemi syny Leška III., polského krále. Tři bratři, knížata Bolek, Lešek a Těšek, se potkali po dlouhých cestách u tohoto zřídla a z té radosti (těšíce se) založili k připomenutí této události město, které nazvali Těšín.

2 0
možnosti
PK

Zdravím a velmi děkuji.:-):-):-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji.:-):-)

0 0
možnosti
PK

Nebyl jsem,ale dejchá z toho pohodička:-)R^

2 0
možnosti
PK

Jo, bylo to povznášející.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Byl jsem v obouch, ale ani jeden si už napamatuju, tak si mi to malinko připomněl:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!