Diskuse

Janské Lázně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Paráda a i pro mě hezká vzpomínka. Děkuji.:-)

0 0
možnosti

Je tam moc hezky, tak asi někdy znovu. Díky.:-):-):-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Mám to tam ráda, několikrát jsme tam se synem byli, díky za hezkou připomínku:-)R^

0 0
možnosti

Také se mi tam zalíbilo více než jinde.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné lázně jsou ty Janské.:-)R^

Mám ráda lázeňská města, nejvíc asi Mariánské.V

0 0
možnosti

Jo, už jsou "Janské"

0 0
možnosti
Foto

R^ Dobrej špacír. Zetˇ tam jezdí na léčebné pobyty, občas s dcerou i na ,,welnes":-)

0 0
možnosti

Zdravím, asi jsme tam nebyli naosled.

1 0
možnosti

Nechci být hnidopich, ale jsou to Janské Lázně - první a je krátké a velké L.

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!