Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ krásné fotky a trefné strasti fotografa.;-D

0 0
možnosti

Zdravím, děkuji. Strastí jsou příjemné, když se tím člověk nemusí živit.;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

jasněže dobrý, na několik karem:-)

0 0
možnosti

Ahoj, děkukji za pochválení. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Udělal jsi mi radost, tu mi kazí snad jen slimáci, ale toho zde naštěstí nemáš;-D

Přeju ti fajn dnyR^

0 0
možnosti

Krásné prázdniny, slimáky mám také a jdou mi děsně na nervy. Ještě abych ho fotil.;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Fotky do galerie. Do soutěží. Nádhera nepopsatelná, co ty umíš.R^V Jsi profík už dávno. Pavle, moc tě zdravím a za tohle osvěžení děkuju:)

0 0
možnosti

Ahoj Radko, děkuji moc za uznání. Jsem rád, že jsi mě nazvala "profíkem", ale raději zůstanu amatérem- to je lepší, živit bych se tím opravdu nechtěl, je to velmi těžké živobytí, což vím od svých kamarádů fotografů. Krásné prázdniny.:-):-):-)V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS