Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Pane Kynčile, terény Novohradských hor mám rád; zajímalo mne, jak je vidíte Vy.

V létě 2018 jsem z výstupu na Kraví horu publikoval ve svém koutku fotoblog:

zdenekhosman.blog.idnes.cz/c/669964/kosti-zeme.html

0 0
možnosti
PK

Zdravím, já mám raději hory trošku vyšší a klasickou Šumavu. Do Novohradských hor jsem zavítal poprvé. Je škoda, že jsou tak zničené kůrovcem a větry.

0 0
možnosti
PB

Kraví hora je v Brně. Přezdívá se jí Monte Bů.

0 0
možnosti
PK

Ano je více Kravích hor.:-):-):-)

1 0
možnosti
PK

Nějak jsem to zatím minul, ale hlášku o tom, že NH jsou nádherné stále mám. Nezbývá jen doufat,že to tam do svého skonu ještě stihnu, jinak karma za tu krásu na fotkáchR^

0 0
možnosti
PK

Tak ať se to podaří.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

žíííš to je furt do kopce, ale jinakR^:-)

0 0
možnosti
PK

Jo, hrozný. Ještě dneska nemohu chodit.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JF

Dobrý den pane Kynčile, doufám, že jste si ani při té únavě nezapomněl na spodním parkovišti zazvonit na Zvon setkávání ... snad se tam i já ještě letos zase dostanu. :-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, děkuji za návštěvu. Já jsem na dolním parkovišti neparkoval, takže zazvonit jsem nemohl, což je jistě škoda.:-):-):-)

0 0
možnosti
PK

Ahoj, také jsi potěšila;-);-)R^

0 0
možnosti

No jo, ale za tu vydanou námahu tak skvělý blog! (zvlášť, když člověk při prohlížení sedí).

Moc pěkně nafocená příroda.

Pavle, díky moc za tuto "velikonoční pomlázku".

Ta fotka s tou postavou, jak jde k tomu nakloněnému placáku:-)) je úzasná. A ty, kde jste psal, že se foťák nepředvedl, se mi líbí pro nezvyklé světlo, tedy atmosféru.

Hezké svátky!:-)

1 0
možnosti
PK

Zdravím, svátky budou s nepěkným počasí a tak chystáme lyže a boby a že budeme stavět sněhuláka.;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS