Diskuse

Borovany

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dobrý připomenutí, v Bukovanech jsem byl:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, krajánku!!

Znám to tam, ten opravený klášter je nádherný...V

0 0
možnosti

Bože...co fotka, to sebekritika:-)))

To jste vůbec nemusel, Pavle. Protože drobná nedokonalost byla jistě způsobena okolnostmi, nikoli Vámi. Vy fotit umíte moc hezky.

Takže díky moc za opět skvělé obrázky z míst, kde jsem nebyla.

1 0
možnosti

Tou kritikou provádí on samostudium, aby to příště zase nezvoral.:-):-):-)

2 0
možnosti

J34a58n 46Z68i49e76g21l13e30r

28. 11. 2020 11:59

Moc pěkné a zasloužená karma. Borovany mám rád a často jezdím do nedalekého Trocnova. R^:-)

1 0
možnosti

Zdravím, Trocnov a okolí je fajn. Jsem tam každou chvíli.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!