Diskuse

Prachatice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paráda. A ty starší fotky jsou také fajn. Kdybyste na všechny chyby neupozornil, možná bych si některých nevšimla ani já. A navíc. To byl přece záměr autora,ne?Díky.

0 0
možnosti
Foto

Smajlici z mobilu se zubi po svém. :-))))

0 0
možnosti

Pavle, tak to jste trefil!:-))) Dobrý cíl!

Díky!

0 0
možnosti
PK

Děkuji za návštěvu, cíl byl opravdu dobrý.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, díky! Celé moje dětství. Zlaté řezy stranou...! :-)R^

0 0
možnosti
PK

:-):-):-)Krásné dětství v krásném městě.

0 0
možnosti
RP

Ta věžička na domě na náměstí je krásná R^.

0 0
možnosti
PK

V Prachaticích je krásných věcí.:-):-):-)

0 0
možnosti
JK

Děkuji, připomněl jste mi, že jsem se tam minulou sobotu oženil :-)

0 0
možnosti
PK

To tedy máte krátkou paměť.;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DH

D96a86v27i97d 70H57o88l40e94c

26. 11. 2020 9:52

Děkuji, připomnělo mi to 2 roky tam strávené na vojně.

0 0
možnosti
PK
Foto

R^Prachatice dobrý, jednou jsem tam byl:-)

0 0
možnosti
PK

Děkuji za kouknutí, Prachatice jsou krásné město. Stojí za to se tam podívat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!