Diskuse

Holašovice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

A srandovní v seriálu "Národní klenoty ČR" v díle o Holašovicích bylo, jak skoro třetinu času zabírá informace o hraní si na Kelty a keltské slavnosti slunovratu :-)))

0 0
možnosti
PK

Docela zajímavá informace.??

0 0
možnosti
Foto

Nááádhera! Jako v pohádce. Pavle, tos mě moc potěšil, úplný balzámR^

0 0
možnosti
PK

Zdravím, děkuji, až mě to překvapilo vzhledem k tomu co jsem k tomu napsal.:-):-):-)

1 0
možnosti

Pavle, tedy i když se neumíte dívat :-))), nafotil jste to krásně. Českou klasickou vesnici mám moc ráda. Připomněly mi ty fotky Prodanou nevěstu v ND s výpravou od Svolinského.

Díky moc!

0 0
možnosti
Foto

Až na to, že Holašovice byla německá vesnice!

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!