Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A je po depce. Líbí se mi to.

1 0
možnosti
PK

No když jsem se dnes ráno probudil a kouk se ven, tak tam byla zase .;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JS
PK

Zdravím a děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Je to velké osvěžení a jsem si jistá, že depka už zde nemá místo. Díky ti za toR^;-)

0 0
možnosti
PK

Také mě to přešlo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi pěkné detaily a krajiny stejně tak. R^

0 0
možnosti
PK

Děkuji, od Vás to obzvlášť potěší.:-)

0 0
možnosti

Jsem ráda, že s tou depkou nejsem sama:-)

To jsou krásné fotky - jak to tak u Vás, Pavle, bývá.

Takže díky za pokoukání:-)

0 0
možnosti
PK

Rádo se stalo. Nějak jsem letos neměl moc času.:-(

0 0
možnosti
PK
Foto

I23v98a77n 58M61a55r33e62k

27. 11. 2019 19:14

No krása pane Kynčile, hlavně ty květy. Máme se zase načekat. R^;-( Karma.R^

1 0
možnosti
PK

Nějak mi to poslední rok nevychází.:-(

0 0
možnosti
JZ

Moc se mi vaše fotky líbí a potěšili mě. Díky! R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!