Diskuse

Co normálně okem nevidíme

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cosi placatého se skrývalo v květu dýně? Neurážejte "Kněžici trávozelenou", dámu mezi plošticemi, i když strašně smradlavou.R^Rv

0 0
možnosti
Foto

...„Co je důležité, je očím neviditelné“...R^ krásné:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné! Oči mé jsou potěšeny. R^:-):-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji, rád lidi těším.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^V dýni je obličejík:-)

0 0
možnosti

To jsem rád, že si někdo všiml. Chtěl jsem to nazvat Pinokio.

1 0
možnosti

Můj oblíbený fotograf-hračička:-D si zase krásně hrál!

Moc hezké záběry, Pavle!

Díky!

0 0
možnosti

Zdarec, také velmi děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^hezky si do toho ponořil sklo:-)

0 0
možnosti

Jo, někdy jsem se ponořil, až jsem se umazal;-D;-D

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji.:-)

1 0
možnosti