Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rozcuchaná můra a jahůdka:-)R^

0 0
možnosti
PK
Foto

Miluji rosu na trávě.R^

0 0
možnosti
PK

Zdravím, já také, akorát to chce docela brzo vstávat, což v neděli, žádná legrace zrovna není.;-D;-D

0 0
možnosti
PK
Foto

Máš trpělivost a pak to stojí za to!;-)R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec a děkuji. Při focení se trpělivosti člověk naučí dost rychle.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, perličky ranní rosy R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec Pavle děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Je nějaká rozcuchaná, asi měla náročnou noc.;-) Moc pěkný orosený obrázky.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji, trochu rozcuchaná je, ale to holky pop ránu bývají.:-);-D

0 0
možnosti
Foto

máš hezký a zajímavý témata :-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre, také mám rád Tvoje cestopisy.:-)

0 0
možnosti
JS

...příroda čaruje a ten, kdo to umí zachytit, taky trošku čarujeR^:-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, děkuji za návštěvu a pochvalu.:-)

1 0
možnosti

Tedy Pavle, dneska jste se předvedl a "vyletnil"!:-)))

Vaše fotky mám moc ráda!!

Dnes těžko vybrat vítěze. No jo, ale když já zbožňuju jahody! A ta je!:-))

Moc hezký fotoblog i doprovodné slovo. Díky!

0 0
možnosti
PK

Zdravím, také děkuji. Ano, Jahoda ve smyslu chuťovém, by to být opravdu mohla. To ostatní moc jedlé není.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Kapky na rostlinách mám rád a navíc jako bonus rozcuchaná můra - asi se právě probudila a nestihla učesat:-);-D

0 0
možnosti
PK

Zdarec, jo, přesně tak to bylo.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!