Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můry jsou krásné. I když jsou to můry.

0 0
možnosti

No jo - tak ono vlastně to zavolání: "ty jsi ale můra!" je lichotka:-D

Když si představím takovouto krasavici.

Pěkný fotoúlovek!:-))

A květiny - to je jasné! Něžné krásy není nikdy dost.

Pavle, ty Vaše fotoblogy jsou velká přírodní:-)) radost!

0 0
možnosti
PK

Zdravím, no s tou můrou zkusím na kámošku, jsem zvědav co mi na to řekne. hehehe;-D

1 0
možnosti
Foto

R^pěkná havěť a ještě lepší květiny

0 0
možnosti
PK

Zdravím, havěť, havěť to je ona je a také pěkně maskovaná. Kdysi se mi do prádla zamotal Lišaj smrtihlav, ale uletěl mi.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pěkná můra v maskáčích!R^:-):-)

0 0
možnosti
PK

No, tohle měl být správný název článku a ne ta zmršenina.

1 0
možnosti
PK

Zdravím, no měl jsem štěstí, že ta můra, či co neodlétla dříve.:-)

0 0
možnosti
Foto

no hezky si to vyseděl:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, děkuji Jaromíre, někdy je to o trpělivosti.:-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím a díky za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!