Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J10a36r71a 85R46a41n81k

22. 4. 2017 2:52

Mate vynikajici oko, libi se mi cibule na drevene texture, orechy a vubec VSECHNOR^

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji. Myslím, že podobné věci vidí každý, ale každý s sebou třeba nemá foťák.:-)

0 0
možnosti

V minulem blogu byla top vodnikova policka a v tomto zase protiupiri apatyka .-)

1 0
možnosti

Zdravím, chvíli jsem dumal nad tou Vodníkovou poličkou, ale potom mi to docvaklo. Děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, to znám, člověk občas nalezne obrázek a ted co s ním. No pěkně do světaR^

0 0
možnosti

Zdarec Pavle, no máš pravdu, kolik jsem již viděl a neměl po ruce foťák. Tak už bez něj raději ani nechodím. Vyplatí se to.:-):-)

1 0
možnosti

Hlasuji pro ořechy. je na nich vidět kus života těžkého...:-)

0 0
možnosti

Zdravím, no, nemají to lehké. Měl jsem ořech na zahradě, ale pravidelně mi je sklidili veverky dříve než jsem je sesbíral, tak ani nevím jak chutnaly.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky. Umíte se dívat a fotit. R^

1 0
možnosti

Zdarec, umí to každý, akorát s sebou nenosí fotoaparát.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdo hledá, najde krásu i v obyčejných věcech!R^:-):-):-)

2 0
možnosti

Zdravím, jenom se tak dívat.:-)

0 0
možnosti

Pavle, to jste viděl a vykouzlil móóóc hezky! Jeden obrázek lepší jak druhý (třetí, čtvrtý...atd;-D)

Moc se mi to líbí!R^

2 0
možnosti

Zdravím a děkuji.:-)

0 0
možnosti

Zdarec, děkuji cestovateli.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Kapky na listu, ty dokážou kouzlit. A nejen na listu:-)

2 0
možnosti

Zdarec, díky, mě se líbí ty žilky na listu jak jsou zvětšeny těmi kapkami.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, opět překvápko!R^;-)

1 0
možnosti

Zdarec a děkuji. Někdy i já jsem sám překvapen co vyjde z fotky.:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS