Diskuse

Mouchoš II.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásní mochousove, vosicky mám raději, jsou to takové jemné slečny.☺

0 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji za prohlédnutí. No příště snad něco méně ošklivého.:-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně zlaté mušky! Díky. Moc pěkné fotky, ikdyž ten komentář zavání realitou (nejen), že moucha je vlastně dost protivný tvor.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, mají někdy opravdu skvělé barvy.:-) To je ale také všechno.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta na zelené je fajn, všechny jsou fajn, ale ta na modré byla krasavice :-)R^

0 0
možnosti
PK

Jo ta modrá byla super:-)

0 0
možnosti
Foto

hele jsou krásný... a i fotky hezký , ale když já nevim, co je po tom h....:-/ zdarecR^;-D

1 0
možnosti
PK

hele jsem rád, že se ti líbí . po tom h není asi nic znáš přece můj pravopis, asi jsem na něco zapomenul.;-D

2 0
možnosti
Foto

Pavle, zachytil jsi je v okamžiku, kdy jsou i krásní ;-D;-D

2 0
možnosti
PK

Ahoj, také se mi to zdá, ale ta na tom listě mě z počátku i děsila.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Jestli bude série pokračovat do léta, tak já bych měl jeden tip:

Přemysl Otakárek II :-)R^

2 0
možnosti
PK

Zdarec, tak náměstí Přemyslovo už máme, tak ještě ten motejl, snad se zadaří.:-):-)

3 0
možnosti
Foto

R^ Pěkný. A atˇ se líbí/nelíbí, žijou na týhle zem+kouli i s náma, stejně jako my s nima a i další havětí;-)

1 0
možnosti
PK

Zdravím, asi ta příroda ví co má dělat, ale my jí nijak moc zrovna nepomáháme.:-)

1 0
možnosti

Pavle, kdyby ty potvory nebyly teď v poslední době (letech) tak otravné, tak bych je po zhlédnutí těch fotek snad i měla ráda:-)))

Opět moc pěkně vyvedené obrázky!

2 0
možnosti
PK

Zdravím, já je nemám rád, spíše mě fascinují jejich dokonalé konstrukce.:-)

2 0
možnosti
PK

Mocha v Perexu nejde opravit na mouchu.

1 0
možnosti