Diskuse

Mouchoš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím, no jak jsem říkal je to jediný portrét mouchy, který se mi povedl podle mých představ.:-)

0 0
možnosti
Foto

všimla jsem si, jak jsou módně úplně OUT- neholí si nohy:-) Ale jinak jsou to fešandy.R^

Nepřeju vám, abyste někdy fotil blechoš;-D;-D

0 0
možnosti

Zdarec, díky za návštěvu, doufám, že blechu opravdu fotit nebudu.:-)

0 0
možnosti
Foto

špica, doufám, že brzy bude stonoškoš R^

1 0
možnosti
Foto

a ještě technická: při focení much není radno říkat, pozor vyletí ptáček :-)

3 0
možnosti

Zdarec, díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný záběry! Teda ne že by mouchy byly mí oblíbení tvorové, ale komentuji Vaši techniku a nápad. Škoda, že nejsou ty mušky aspoň zlaté. R^:-):-):-)

2 0
možnosti

Zdarec a díky za pochvalu.:-)

0 0
možnosti
Foto

moucha ,,téhle název neznám,, ...má takový nožičky jako mezizubní kartáčky trochu, Jakkoliv je nemusím, když jsem dělala blog o rozloučení s přáteli léta... pojala jsem k nim na základě fotek zvrácenou lásku;-DR^ hezký a zdravím:-):-)

1 0
možnosti

Ahoj a díky za obvykle čtivý komentář. A to že k někomu trpíš zvrácenou láskou si nic nedělej, nás je.....;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Pavouk se taky koukal. A mlaskal a volizoval se. Nevím proč;-)

0 0
možnosti

Pavouk nejen koukal myslím, že tu druhou chytil, ale jestli to byla právě ona to nevím.;-D;-D

1 0
možnosti

;-D Pavlosi, tedy Vy jste fakt kouzelník!R^ Tak krásně nafotit "hnusnou" (tedy svým otravováním) mouchu - to se nevidí! Ovšem jestli jste nefotil na Miss moucha?!:-)Jsou obě dokonalé!

(jen nefoťte "hadose", a nebo to dobře označte, jo?:-)

0 0
možnosti

Hadoše zatím žádného nemám. Snažil jsem se dohnat užovku a zmiji, ale nedopadlo to. Ta na té modré kytce mi kdysi visela v kanceláři. Přestali za mnou chodit kolegové.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ta druhá "moucha" není přímo druh mouchy, je to - Roupec žlutý z čeledi Roupcovití.

0 0
možnosti

Děkuji za poučení.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle je muší parádnice.

(Nevěřila bych, že tohle napíši.)

1 0
možnosti

Zdarec, také jsem čekal jiné reakce;-D;-D

0 0
možnosti