Diskuse

Jáblkos

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J29a49n32a 45M94a58j79o39v56á

15. 2. 2017 22:25

Balada o unaveném a následně podpáleném jabku??? No...jestli chutnalo, tak konec dobrý :-))

(RUM mi dotekl. Což mne potěšilo, neb to znamená, že rozumím alkoholu, narozdíl od několika zjevných začátečníků v diskusi :-)))

0 0
možnosti

Jablko bylo opravdu skvělé, doslova vynikající, jak totiž vysychá, tak je stále sladší, jako hrozny. Je správné, když alkoholu rozumí i holky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdepak nevábné, je to prostě "origoš" a ještě k tomu tvůjR^;-)

0 0
možnosti
Foto

krásný vepsaný život máje, pak lehkého i horkého i pozdního léta, podzimní radosti a odchodu do ústraní, kde zbydou vzpomínky... jabkem to začalo... na Evu se zlobili - naoko;-)...Tebe by (jako my tady všichni )... museli mít rádi:-)VR^

1 0
možnosti

Ahoj, takhle jsem to měl nějak napsat.:-) No bohužel jsem pouze mužem. Robert Vano kdysi někde v časopise Československá Fotografie napsal, že muži neumí vymyslet lyrickou story. Bohužel měl pravdu. Děkuji za krásný komentář a vystižení toho co já popsal dalekosáhle.R^V

1 0
možnosti
Foto

Ingliš umím, ale co je to "zalít erúem"? Jsem líná to gůglovat.

Jablko sice nevábné, ale jinak pěkný artefakt.R^:-):-):-)

0 0
možnosti

trochu jsem si pohrál;-D s alkoholickým nápojem zvoucí se Rum.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já teda anglicky neumím, ale nemáš tam chybu?;-D JinakR^

0 0
možnosti

Trochu jsem si pohrál s rumem jako jsem ho hláskoval er ú em

0 0
možnosti

Hele, Pavle, tak to se vůbec nepovedlo! Nechápu proč se mám zase dívat do zrcadla?!;-D Stačí ráno, ne?

Jo, opět skvělé fotoR^

0 0
možnosti

Zdarec, no to snad ne. Fakt jsem se pobavil a - děkuji.:-)

1 0
možnosti

Budete se divit, ale já tyhle scvrklý jabka uplně miluju! A což teprve, když mají tu kožovitou slupku, ale ty se dnes už nějak "nedělají.":-)

2 0
možnosti

Zdarec, jo ty kožovitá jablka to byla paráda. Byla sladká.:-)

2 0
možnosti

Trošku průmyslové jest, ale půvabné R^;-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za koukanec.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!