Diskuse

Grápefruitos

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Osolit - to jsem ještě nezkusil, leč všechno je jednou poprvé:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, jo fakt je to dobrý, ještě se to dá polít olivovým olejem.:-)

0 0
možnosti
Foto

Milovník "odcházejících "plodů. No proč ne?R^;-)Čím jste to "majznul?"

0 0
možnosti
PK

Zdravím, zcela legálně zakoupeno v krámě ve FRCU.;-D;-D

1 0
možnosti
PK

Zdravím, jde to i s pomerančem a dokonce je to ještě lepší.:-)

0 0
možnosti
PK

Překvapení to bylo i pro mě když jsem to poprvé zkusil.:-)

0 0
možnosti
Foto

A příště bych poprosila něco sladkého :-))

1 0
možnosti
PK

Zdarec, no, já se pokusím.:-)

0 0
možnosti

Pavle, Vy jste prostě avantgardní umělec! A nejen fotkou, ale i precizním slovním doprovodem. Jen bych se přimluvila za Buska, aby dostal hácek;-D Takhle to pro neznalce může být matoucí, ze? Za technickou hodnotu několik 10, a za umělecký dojem ještě o mnoho víc. Suma sumárum - nádhera!VR^

1 0
možnosti
PK

Zdarec, pana Buška jsem opravil, ještě že jsem nenapsal "Buzna!, to bych se opravdu styděl. A děkuji za krásnou pochvalu.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

něžńounké a měkkounké jako daguerrotypieR^ Pavle kynčilovatý, jako obvykle čiananý :-)

1 0
možnosti
MS

Jeden český herec kdysi vyprávěl v rozhlase dětem pohádku, která byla plná zdrobnělinek. Když pohádka skončila, zakončil ji pro sebe slovy: "A nyní mi milé dětičky polibte prdýlku, já si jdu pro penízky." Akorát si chudák nevšiml, že to jde ještě do éteru. Zlé jazyky tvrdí, že z toho dovětku měly děti největší radost. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!