Diskuse

Amatérovo pokus o portrét

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

amatérovo pokus je krásnej...a krásná paní v pokusuR^R^R^ takže se i amatér nediví, že má nějaký amatér s šikovným okem oko a (bůhvícojinak) v pokušení ji zvěčnit;-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec děvče, děkuji za pochvalu a styl, jakým jsi to napsala. Bůhvícojinak, tak nic, Krásná paní to skutečně je a proto se to i povedlo i když napřed nechtěla ani slyšet, když to viděla. Změna je život, byl to krásný pokus, ale když k takovým experimentům, jak jsem již psal níže se těžko shání objekty to fotografické a zejména svolné.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

máš recht, fotíme si po svém :-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre, za pokus, pokud tě neživí nic nedáš. Jeto taková příjemná změna.:-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, no tak nevím, ale jsou to právě výjimky, které potvrzují pravidlo.:-);-D

0 0
možnosti

Ha, ha - to je podvod! Ten objekt focení se totiž svou sympatií fotí sám!:-D

Tak znovu, a pořádně, jó?!:-))

1 0
možnosti
PK

Zdarec, tož zasa za rok a znova a pořádně. Tož mosím najít ňáký jiný objekt, snad to vynde. Oni modelky dost cestujů.;-D;-D

1 0
možnosti
JK

K dobrému portrétu je potřeba dobrého světla :) ale líbí se mi to. A nesouhlasím.. člověk musí zkoušet fotit všechno (nejen fotit), jinak se nikdy nenajde! R^

0 0
možnosti
PK

Zdravím, děkuji za názor. Já to zkouším. Nechci se nijak profilovat, je to pro mě hlavně a jenom zábava. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Z fotografického pohledu nedokážu soudit, ale líbí se mi to. Kočka i fotka:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, děkuji potěšilo mě to.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já tipuju (dle barvy vlasů) že je to vodníkova schovanka :-)R^

1 0
možnosti
PK

Zdarec, jo vodníci, dnes jsem jednoho potkal a stěžoval si mně, že mu zamrzlo a nemohl vylézt z vody a musel sedět doma a že na pentličky se už nikdo nechytá hodně dlouho.;-D

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že zkusil a nic nezkazil :-)

Jen taková perlička, kalendář, co fotil Robert Vano , mi visí na stěně. :-)

0 0
možnosti
PK

Děkuji za komentář, Pana Vana Mám rád, čtu rád jeho komentáře a jednou jsem s ním hovořil naživo na besedě - dost super.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Opravdu pěkný nadpis stvořil ten fotoamatér. Němělo tam náhodou být místo Amatétovo pokus o portrét - napsáno "Amatérův pokus o portrét" ??

0 0
možnosti
PK

Zdarec, Tož to tedy nemělo. Chtěl jsem zdůraznit prvost a amatérismus a dle Vaší reakce, za kterou děkuji, soudím, že se mi to povedlo.:-):-)

1 0
možnosti