Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J53a14n20a 94M23a94j61o53v64á

12. 11. 2016 21:42

To je nějaký praštěný obchod, proto si objednáváme věci do prodejny, abychom je tam mohli nechat...já bych asi byla smutná, že se těmi jejich samootvíracími dveřmi většinou nedá bouchat.

0 0
možnosti

Zdravím, no má to samozavírací dveře. Jak to víte?;-D

0 0
možnosti
Foto

neuvěřitelné, myslím že s takovým přístupem brzo zkrachuje

1 0
možnosti

Zdravím, drží se bohužel dost dlouho.:-(

0 0
možnosti

Projevil jste poněkud nepřiměřenou trpělivost. :-P

1 0
možnosti

Ano, naštěstí jsem nepodlehl.:-)

0 0
možnosti

Nakupujete holt hezky cesky.

0 0
možnosti
Foto

A pak že "náš zákazník náš pán". Ještě že je dnes bezpočet možností, jak sehnat požadované zboží (byť obtížně sehnatelné). Do takového obchodu, který popisujete, bych už nevkročila.8-o

3 0
možnosti

bohužel situace je mnohdy taková:-(

0 0
možnosti
Foto

J86a27n 39P16r61a21ž10á33k

12. 11. 2016 18:48

R^Naštěstí to takhle "na hulváta" nedělají zdaleka všude. Minulý týden jsem si například v kamenném obchodě objednal krmivo pro kočky ve větším balení, které na krámě nemívají. Bez mrknutí oka vyhověli, ani se neptali, jestli to opravdu chci a dnes už to tam pro mě měli nachystané.

Tak doufejme, že ten krám, který popisujete v článku bude kvůli svému přístupu k zákazníkům časem převálcován konkurencí;-)

2 0
možnosti

ano, to je sice pravda, ale už jsem se s tím setkal mnohokrát:-(

1 0
možnosti

Mám zkušenost, že tyhle "goretexový boty do hor", nebo jak se tomu říká, je lepší kupovat v cizině. Anglie, Norsko(!) Jsou tam podstatně levnější a bez "sankcí"

3 0
možnosti

Zdravím, jistě pravda, ale je to také dražší doprava a také reklamace.

1 0
možnosti
Foto

Co já na to? Naprostá neprofesionalita prodavače. Majitel obchodu také asi nebude žádná sláva, jinak by zaměstnával schopné lidi. V takové prodejně je nejlepším řešením ihned se otočit k východu. Prodávající, který není schopen vcítit se do oprávněných potřeb zákazníka a podle toho jednat, nestojí ani za "na shledanou". Oč více si pak člověk váží skutečných obchodníků, kteří pracují srdcem, k takovým se i peníze dostanou a každý jim je za tu ochotu a pracovitost jistě přeje.

5 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!