Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné fotky, jen mám pocit, ze k vám jde na návštěvu podzimní depka. Pryc s ni. '

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji.Jo depka klepe na dveře, tak uvidím, jak se s ní vypořádám.;-D;-D

0 0
možnosti

Pavle, nevím, ale podzim ve Vašem podání je docela hřejivý!:-))

Krásné obrázky!

1 0
možnosti

Zdravím a děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, podzim miluju! I ty mlhy mají něco do sebe. A fota máš krásný;-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za návštěvu. Podzim je nutný a chápu, proč ho příroda zavedla. Ale ani tak ho nemám rád.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

ale jo, dal jsem si :-)

0 0
možnosti

Ahoj, děkuji za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nejhroší je, že hnde po podzimu přijdou vánoce :)

0 0
možnosti

No, to je ještě horší než podzim. Mám rád Vánoce, ale ne komerční.:-)

1 0
možnosti
Foto

... no, proboha...mrtvou;-(...přiznej se, v noci jsi šel na záchod a šlápnul na ní, když si užívala mimikry na peršanu, co?

Hezounky jsi to nafotil...R^V.)))

0 0
možnosti

Zdarec, ráno byla na zemi na verandě a nejevila známky ivota.Zrecykloval jsem jí v mraveništi. ;-D;-D

1 0
možnosti

Zdravím a také děkuji.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!