Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Krásný podzim, barvy a také fotky. :-)

0 0
možnosti

Zdravím a moc děkuji.:-)

0 0
možnosti

Pavle, snad nikdo neumí líp ty kytky nafotit!:-))

Vždycky se moc těším.

A když už je ten podzim, nafoťte, prosím, ty podzimní barvy, do kterých se příroda každý rok obléká!:-)

0 0
možnosti

Zdravím a moc děkuji:-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji:-):-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Odskočila jsem si od mytí oken, potěšils mě hochu!R^;-)

1 0
možnosti

Zdravím, a moc děkuji děvče.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

chlape, ty tak krásně fotíš...:-) a radost děláš:-)V

1 0
možnosti

Tož, ahoj děvčico, aj ty mně robíš radost svým psaním, které mňa poučí a navnadí, abych aj znovu knihu do ruky vzal. :-):-)V

0 0
možnosti

Nádhera!R^ Připomíná mi to, jak jsem v dětství pozoroval u babičky na chatě včely na Jiřinách. Co pozoroval, každou chvíli jsem běžel s vřískotem s žihadlem. Stejně mě to ale od "pozorování" neodradilo. Bělásek zelný, podzimní, olétaný kus:) "Sníh a led" Co to je...?:)

2 0
možnosti

Díky za určení druhu, ale nevím si rady stím Sníh a led - co to je??

0 0
možnosti
Foto

ještě bude...aspoň babí :-)

1 0
možnosti

Ahoj, tak babí snad bude ještě do konce září, snad.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!