Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, zajímavé pojetí R^

0 0
možnosti
PK
Foto

On je motýl vlastně taková obživlá květina :-)R^

1 0
možnosti
PK

Motýly mám moc rád, jednou se mi zakuklil v chatě. A povedlo se vyletěl nový. Jenom škoda, že se mi jich objevuje tak málo a nemohu je přemluvit k lepšímu pózování.;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Hezký, Pavle, ta myšlenka taky:-)

0 0
možnosti
PK

Byl to momentální nápad, jak jsem se ty květiny koukal. A děkuji za návštěvu.:-)

1 0
možnosti

Pavle, opravdu krásný blog - vším!:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, a děkuji Maruško.:-)

1 0
možnosti
Foto

Říkáš pravdu, chlapčeR^;-)

0 0
možnosti
PK

Ahoj, byla to taková momentální inspirace. Děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Musím říci, Pájo, že ti to prostě jde... hned první je opravdu přenádherná.:-)

0 0
možnosti
PK

Ahoj Ráďě, ta první mě napadla jako první a ty druhé se k tomu potom postavily samy. Děkuji.:-)

1 0
možnosti
PK

Zdravím a děkuji.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!