Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za zprostředkování výletu na mou oblíbenou horu.R^

I když už jsem na ní dost dlouho nebyl. :-)

0 0
možnosti
PK

No dost se to změnilo, je tam fakt dálnice, ale jinak to bylo super:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, hezky jsis to tím kerkonošskem škobrtal. R^

0 0
možnosti
PK

Ahoj Pavle, prošel jsem se pěkně a nějaké to kilo šlo také dolů.;-D;-D

0 0
možnosti
MT

Taxikář vám cestou z Pece na Luční ukazoval prameny Labe? To by mě zajímalo, kudy jel...:-) Asi si z vás trochu vystřelil. Asi kilometr od Luční boudy sice pramení Bílé Labe, v rašeliništi, ale to je jen přítok Labe. To pramení bratru 20 km odtamtud, kus západně od Labské boudy.

Ale je tam krásně, v zimě, v létě, na jaře i na podzim. Je zajímavé, že i když je fest hnusně (loni jsem se tam vysápala koncem listopadu, kdy vodorovně sněžo-pršelo, vítr, o který se člověk musel opírat, aby ho to nepovalilo a viditelnost cca 2 metry - o to víc pak ale v bufetu u lanovky chutnal buřtík a pívo ;-)), chodí tam stále hodně lidí, ovšem z 90 % Poláci. Češi téměř výhradně pouze za hezkého počasí, je to zvláštní.

0 0
možnosti
PK

Zdarec, jo, tak to asi bylo to Bílé Labe, asi jsem to v tom shonu zaměnil, děkuji za opravu. Také si občas pletu Labskou boudu s Luční, takže asi proto.

My jsme měli dost větrno a Poláků tam bylo také více než Čechů.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

No, prosím, a já tam ještě nebyl :) R^

0 0
možnosti
PK

Teda, že se nestyděj pane Karel.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Člověče, až tak vysoko jsem nebyla, ale fota mně to trošku nahradilyR^;-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, je třeba se na nejvyšší horu Čech podívat, byť jen lanovkou.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle zdravím:-) před dvma lety nastejno uvažování... akorát, já tam nikdy nebyla... a že to byl můj cíl, tak pěškyjedině a zážitek. Pěšky odjinud. A že pěškyjedině, tak jsem nakonec Patti Smith v Trutnově trochu uondaná vzdala. Krásný fotky, pro mne vzpomínky...R^

0 0
možnosti
PK

Ahoj děvče, kdyby to šlo, šel bych odzdola a odjinud, chtěl jsem jít ze Špindlu, ale malý by to nezvládl. Dříve jsem byl více v Tatrách než v českých horách, tak teď ty Čechy, když už tolik nestíhám.;-D;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

Bych svoje nadšení krotil, no mě to je moc do kopce:-)

0 0
možnosti
PK

Kopec to by pěkný a to jsem šel tou tzv. dámskou,kluci šli tou pro pány a ta je daleko horší.;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!