Diskuse

Procházka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Děkuji, to se asi shodnem.:-)

1 0
možnosti
PK

Pavle, senzace!:-) Je úplně fuk, že půjčeným foťâkem, když ho "umíte".

A černobílé fotky - to je prostě moje srdeční záležitost!:-) Paráda!!!:-)

Ta poslední tedy je!!!!!

0 0
možnosti
PK

Ahoj, manévry tam dělám, ale ne vojenské. Chodil jsem tam trénovat za dob mého mládí a tak se mi tam zalíbilo, že tam chodím i když již dávno netrénuji. Vedle však byl vojenský prostor, kde měli kasárna tankisté.

0 0
možnosti
Foto

Ty bláho:-) ty jsou....R^černobílé vidění nemusím, černobílé fotky bytostně musím... krásné... ta poslední... :-)fajn víkend ti přeju... a ne že mi napíšeš, že je to rybník, kde jsi dělal vojenský manévry:-)

0 0
možnosti
PK

Ahoj, manévry tam dělám, ale ne vojenské. Chodil jsem tam trénovat za dob mého mládí a tak se mi tam zalíbilo, že tam chodím i když již dávno netrénuji. Vedle však byl vojenský prostor, kde měli kasárna tankisté.;-D:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!