Diskuse

Kiwi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vidíte, mohla bych upéct kiwi řezy...bych si doma šplhla.R^

0 0
možnosti
PK

no to jistě, taky bych si dal kousek :-)

0 0
možnosti
Foto

Nabízí se otázka, zda kivi zobe kiwi :-) Jinak tohle kyselé chlupaté vejce používám často při nachlazení, ovšem nevím, zda se dá použít i jako náhražka citronu do čaje, zvláště v kombinaci se slivovicí :-)

0 0
možnosti
PK

vyborne i jako prevence, treba s vodkou, promicht netrepat :-)

0 0
možnosti
MP

Chlupatec, chlupatý vajíčko, kiwísek. A pokrytec - zapírá rodiče jménem aktinidie. I u nás si jí můžete nechat porůst pergolu.

Jinak výborný, zvlášť když trochu vyměkne :-)

0 0
možnosti
PK

dekuji za informaci o puvodu, mam radeji tvrdší :-)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si, jak jsem se zpočátku tohoto plodu štítila, štětináč, barva taky nic moc...:-)

0 0
možnosti
PK

take jsem k tomu mel nedůvěru, ale nyni jej miluji:-)

0 0
možnosti

Pavle, takhle na noc?! To si mám jako poškrábat monitor?:-) Takový krásný exemplář - výstavníR^ Mňam! A víte, že (skoro) nic nepřipomíná?;-D

0 0
možnosti
PK

no, az se divim, ze nikdo na nic nepřišel :-)

0 0
možnosti
Foto

čauuu... jak jsem stopovali, neznali jsem avokádo... mysleli si , jak je báječně sladký... nic, žužlárna bez chuti... předpokládali jsme, že tajemství extrachuti bude v pecce.... spadla nám do písku, tak jsme jí na tý nudapláži jako blbci oplachovali aspoń v moři...přece jsme doufali, jak si pošmáknem Holanďani na nás čučeli jako na blbce z ústavu, pecku jsem dobejvali vším možným... a to nahatý... v životě jsem si nepřipadala jako takhle největší vůl.;-D chuť pecky se nekonala....vzali jsem si bederní roušky a za asistence sto padesáti párů očí nahých těl jsme odešli kempovat

PavleR^ boží bramborpán... bože, jak mu rozumím;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PK

:-)ahoj, avokado take zklamání, dobra příhoda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!