Diskuse

Voják

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, kdo umí makat, ten umí makat .R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já ti udělám radost, chceš? Hele, já na vojně nebyla... tak tě pitvat nehodlám, já tě ráda vidím.... a pravda nepravda ...hezky surrealisticky s nadhledem .... Země je krásně modrá jako pomeranč... nebo ještě jinak....Hrabal - a jak jsem do kotle lopatou přikládal Nietzcheho a Descarta a Erasma Rotterdamského náhle se přede mnou zjevil a já poznal, že je to sám Ježíš Kristus - volně intrpretováno ...

asi nebudeme Hrabala zkoumat, že ne?;-):-);-Dměj se báječně a pišV

0 1
možnosti

Ahoj Radko, také tě rád vidím. Jo, Hrabal, toho já rád a moc. A Ježíš Kristus je můj jediný opravdový hrdina. Píši jenom příběhy a neptám se těch co je vyprávějí zda je to pravda nebo ne. Jde přece o věc relativní, ale vždy to přece musí mít nějaký reálný podklad, jinak by příběhy nevznikl, ani ty hororové.;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Kdo sloužil za bolševika na vojně, což já jsem bohužel sloužil, ten ví, že tahle historka je nesmysl.

4 0
možnosti

Zdravím, popsal jsem co jsem vyslechl zda je pravda to ví jen málokdo. Na druhé straně Proč ne?:-)

0 0
možnosti

M11i12l37a17n 23K88e71s59l

30. 3. 2016 14:06

No to je pěkná ftákovina.Vždyť ani to jméno vychodňára není pravděpodobné.Když už tak Mládok.Mám jinou zkušenost s jedním z východu.Jmenoval se Dmitru a narukoval do kasáren v Židenicích.Hloupý nebyl,ale škole moc nedal.Byl explosivní,sem tam honil s břitvou v ruce někoho po chodbách.Pracovat však uměl,zákopy hloubil jako šagájucí eskavátor.Aby se jej nějak zbavili,tak jej oficíři udělali psovodem.Dva psovodi s čokly se střídali na vartě na muničáku a výcviku se neúčastnili.Strašná chyba.Jednou jej někdo naštval a Dmitru okupoval Židenické kasárna.Se psem chodil po apelplace,vojcle a oficíry zahnal do baráku.Ti mu z oken slibovali hory,doly.Nakonec se dal zlákat,že s ním půjde někdo na pivo.On si totiž neuvědomoval,že dělá něco špatného.Prý do Židenic přišel z nějakého vojenského vězení na Slovensku(Kaznějov ?)

0 0
možnosti

To vězení se jmenovalo Sabinov. No jméno jsem si samozřejmě vymyslel.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Pavle, jasněže líbil. "Kouzlo osobnosti", což je možné, že ten voják měl, dělá hodně:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Kouzlo osobnosti Vám s prominutím, bylo na vojně houby platný. Tam měla váhu jen jedna věc - číslo...

2 0
možnosti
Foto

Nevěřím tomu, že bažant postavil mazáky do latě. To je prostě nesmysl.

0 0
možnosti

Vyprávěl jsem pouze příběh, který jsem slyšel. Ale jak znám svého kamaráda, nevymyslel si tam ani písmenko.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkné počtení R^

1 0
možnosti

Zdarec, jsem rád, že se ti to líbilo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS