Diskuse

Pálingáč

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak moc tě , marode, zdravím...R^:-) nejprve - můj děda měl francovku uplně na všechno, doslova... kroucení očí - dědo vážně? nezabíralo... babi ji pila přes cukr, když cítila , že bacily jdou...

a co se týká vyhodňarou ... žila jsem s nimi na intru, vím své, ale v životě jsem nezažila pohostinnější odnož Slováků... abych ale nekřivdila mé zlaté známé z Blavy.:-)

0 0
možnosti
Foto

já jako dítě taky dostával francovku na kostce cukru

0 0
možnosti

No vida, jak může být i marodění užitečné:-) Takový milý blog. Dík Pavle!R^

1 0
možnosti

Děkuji - rádo se stalo. Hlavně, že se líbilo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J64a82n11a 53M55a39j43o19v40á

28. 3. 2016 18:50

No jo, "vyhodnare", ty se dalo jenom zažít :-), na to jsou všechny filmy i povídky krátké :-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, takový Alpský ryzlink měl taky něco do sebe.:-)

Pro neznalé -lahev jablečného vína (1l) - upít a dolít Alpou. Tehdy za 20 kčs i s lahví. No a ve vojenské nemocnici v Košicích odkud nebylo úniku jsme zase konzumovali v kantýně zakoupenou Alpu s Mirindou tonicem, taky bomba.

1 0
možnosti

Zdarec, ty bláho to musela být krční fréza;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!