Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, reklamy jsem si všimla,ale ani kdyby měli bildboardy na každém rohu, tak svůj názor - nekupovat to nezmění!

0 0
možnosti
Foto

R^Též jsem se už párkrát spletl, a tak si dávám velký pozor a polské potraviny nakupuji už dost málo. Tedy u nás, do Polska nejezdím, mám to moc daleko. Zrovna teď v sobotu jsem neodolal a koupil nějaké polské zavináče, které vypadaly moc pěkně. Kupodivu byly i dobré, ale ve velké sklenici (asi 700ml) byly jen čtyři kousky ryby, jinak samá octová voda a cibule).

0 0
možnosti

ryby, tedy uzenou makrelu to je asi jediný co polské kupuji, na tom snad nemůžou nic zkazit a pančovat..

0 0
možnosti
Foto

já jezdím nakupovat do Bavorska a i tam mají polské zboží, ale je diametrálně odlišné od toho, co je obvyklé na našem trhu.

1 0
možnosti

Mno - to co nám tu v různých hypersuper z Polska prodávají, není normální zboží - jde o sajrajt na objednávku... Do Polska vcelku často jezdím služebně - někdy jím v hospodě, někdy si jen něco koupím v obchodě - a v pohodě. V jednom podniku si pravidelně dávám gulasz wolowy, jen tak s chlebem, plná hluboká miska, samé maso (ne 3 kousky, jako běžně u nás), vynikající, za pouhé 12,5 zlotůvky ;-) Zaliju 3 pivky a zcela spokojen jdu spát...

1 0
možnosti
Foto

J16a12k55u90b 28R84o93t27h

15. 7. 2015 11:19

Já mám polské potraviny skutečně rád. Kupuji ty kvalitní, tedy ty, jichž je naprostá většina. Nepatřím totiž mezi podivné osůbky, které plivou na Poláky, ale nechávají je zcela chladnými ti, kteří výrobu podřadných potravin objednávají, nakupují je, do ČR vozí a prodávají. Napovím vám, autore - nejsou to Poláci.;-€

5 1
možnosti

Kdyby byli slušní, tak by to ani nevyráběli a nedodávali.

0 1
možnosti

Odpověď panu Filipczikovi byla smazána. Nevím proč ne i jeho, kde mě zcela neprávem nazývá xenofobním primitivem. Zase jedna ubohost redakce blogu.

1 0
možnosti

Už vyřešeno. Děkuji adminovi.:-):-):-)

0 0
možnosti

Tohle přece není problém Poláků, ale náš. To my a náš trh nutíme nejen Poláky šidit a dodávat šunty a nepoživatelné potraviny. Zaplaťme za kvalitní výrobky a určitě budeme všichni mrkat jak dobré polské potraviny jsou. Ze své osobní zkušenosti mohu napsat, že v samotném Polsku, tedy abych byl konkrétní, jezdím do Harrachova a když tam jsme pokaždé i do J.Gory a ještě se mi nikdy nestalo, abych si tam koupil jakékoli jídlo a bylo špatné. Uzené ryby, sýry, chléb, cukrovinky. Na náměstí je luxusní restaurace, bohužel si nemohu vybavit její jméno, ale má i dlouho na podzim zastřešenou zahrádku, a tam vaří naprosto dokonale. Jsme pravidelnými návštěvníky a když ne na oběd, tak na kafčo a pro děti na lody :-)).

Ne, polské potraviny nejsou špatné. Špatné jsou a budou hlavně ty, které jsou zaštítěny onou reklamou a v supermarketu za ně dáte minimum. Přece jen blázen by se domníval, že když dá 80kč za sýr, že se bude dát jíst stejně jako ten za 180...

Tak tedy, kupujme kvalitní potraviny a pak budeme oproštěni od toho odpadu, který nám řetězce nabízejí..

2 1
možnosti

Reklamou mě nepřesvědší, jedině kvalitním výrobkem. Bohužel po delší době mě zase zklamali, bomboniera byla obzvlášť malo chutná a tak jsem koukla, kdo je výrobce ..........

1 0
možnosti
Foto

jako se v Česku nevaří jen Plzeňské ale i horší nebo i daleko lepší pivo, tak v Polsku neprodukují jen potravinový šunt. Myslím, že je to v ceně a v systému, který sem polské potraviny dováží a prodává

3 0
možnosti

Na polské výrobky koupené v Polsku nedám dopustit! Hlavně uzeniny, cukrovinky a mnoho dalších. Bohužel k nám se dováží ten největší odpad, který by si Poláci doma nikdy nekoupili a bude se dovážet vesele dál, protože Češi si ten hnus budou kvůli nízké ceně (které jiní producenti včetně těch českých nedokážou konkurovat) dál kupovat a také nad tím dál typicky česky remcat :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!