Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no já letadlem ani nikdy nikam nepoletím....protože pozorně sleduju seriál...Letecké katastrofy:-)takže...kolo super...pokud nebudou dávat...Cyklistické katastrofy.:-)

0 0
možnosti

Zdarec i ty cyklistické katastrofy jsem někde viděl;-D;-D a o motorkářských ani nemluvím;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale jen se nevymlouvejte. Je to prosté: nemáte pilotní průkaz. ;-D

Jinak - letecká doprava je paradoxně nejbezpečnější, protože létající Žigulík neexistuje!

R^

0 0
možnosti

Zdravím, ano, to je ten pravý důvod. Jinak Žigulík bylo docela luxusní auto.;-D;-D

0 0
možnosti

Mám pro vás dobrý tip. Jak z vašeho článku vyplývá, havaroval jste vždy na prvním druhu dopravního prostředku a na dalších už to šlo bez problémů. Kupte si nějaké vyřazené letadlo a jezděte v něm jenom po zemi. Vzlétněte až na tom, které si koupíte jako druhé (eventuálně třetí, čtvrté) v pořadí. :-)

1 0
možnosti

Také jsem o něčem podobném přemýšlel.

1 0
možnosti
Foto

Pavle zajímavý pohled a článek.

0 0
možnosti

Zdarec Pavle, Jo napadlo mě to už dávno, jak to je s mojí dopravou, ale až teď jsem souvislosti zveřejnil.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS