Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, s mýdlem mám taky dobré zkušenosti. Většinu jich sice odchytnu než se přisají, ale na přisáté neplatilo nic tak dobře jako mýdlo. 

Tak mě napadá, že byste se místo cákání repelentu mohl zkusit namydlit. ;-)

0 0
možnosti
PK

Jo dobrý nápad a cestou v děšti bychom mohli pěkně pěnit;-D;-D

0 0
možnosti
MS

Asi ho mýdlo štípe v očích. :-)

0 0
možnosti
PK

Kdo ví, důležité je že to funguje.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zkuste klíštěti ukázat přihlášku do nějaké strany. Buď se přisaje na ni, nebo uprchne. ;-D

Pejsky necháváme proti borelióze očkovat, jen pro lidi ta vakcína stále není otestovaná.

0 0
možnosti
PK

Dobrý člověče, to mě nenapadlo! Kdo s sebou má stále nosit mýdlo a houbu.;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
PK

Zdarec Karle, zkus:-) to fakt funguje.

1 0
možnosti
TC

Svatá prostato.....8-o

Na vyndavání klíštěte se prodávají kleštičky, lidi je používají na psy, dají se použít i na lidi. Chytne se do kleštiček a vyndá.

Klíště se každopádně nekroutí ani na jednu stranu, ani na druhou stranu (mimochodem vzhledem k tomu, jak vypadá sací ústrojí je uplně jedno, na jakou stranu), ale vyviklává se. Po vyndání klíštěte se ranka postříká libovolnou dezinfekcí. Před vyndáním klíštěte se na klíště nic nepatlá, protože může vyvrhnout zpět do rány část toho co nasálo. Pokud je infikované a donutíte ho zvracet, dostanete větší dávku patogenu. A právě to může být klíčová záležitost v tom, jestli onemocnění propukne, nebo si imunita poradí.

Z hlediska bezpečnosti je vždy lepší kontrolovat se po návštěvě rizikových lokalit, protože u  boreliozy vám právě toto může zachránit zdraví. Možná že už někdo prokázal rychlejší přenos (současnou literaturu v tomhle směru nesleduju), ale boreliím trvá zhruba den, než se "připraví" na infekci. V našem těle to je uplně jiné prostředí než v klíštěcím. Pokud vyndáte klíště do jednoho dne od přisátí, velmi pravděpodobně se vám nic nestane, ani kdyby bylo nakažené. Něco jiného je virus klíšťové encefalitidy, který pochopitelně žádnou přípravu nepotřebuje, takže u něj je toto jedno.

1 0
možnosti
PK

Proč Svatá prostoto. Kleštičky jsem použil úplně bez výsledku. Je u nich velká pravděpodobnost, že se klíště přetrhne. Každý má jinou zkušenost a moje zkušenost s mýdlem je naprosto perfektní. To, že to někdo nedělá podle vás ještě neznamená, že je, jak naznačujete, hlupák. Já vidím hlupáka v tom, že nepřipouští jiný názor jinou metodu a prosazuje jenom to svoje.

1 0
možnosti
Foto

Hm...musím někdy vyzkoušet...tady je kolem spousta klíšťat v lesích :)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, já jsem zkusil i kleště, jak naznačuje "Svatá prostota", ale vůbec mi to s nimi nešlo.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!