Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak i s naši jsem vše pochopil:-)ostatně pro tyto případy píšu, jak mi huba narostla a pan Babel by mohl mít z mých článků minimálně drobnou srdeční příhodu.;-)dnes máme na blogu stejná témata.:-)

0 0
možnosti

Zdravím Jaromíre, máš úplnou pravdu. ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pane autore,

jistě, že naši (nikoliv "naší"!) hráči podali pěkný srdeční výkon - tušíte-li ovšem, co takové slovní spojení může znamenat. A jestli si myslíte, že otočili nepříznivý stav, je Vaše domněnka správná. Ostatně, všichni to mohli vidět v televizi.;-D

0 0
možnosti

Vážený pane, děkuji vám za za to, že jste mě poučil. Jsem rád, že se zde najdou lektoři, kteří mě mohou naučit tu část českého jazyka, kde jsem zřejmě při vyučování chyběl. 

Rozhodně se domnívám, že zde ani tak nešlo o kompozici, ale o vyjádření názoru na sportovní zápolení. 

Je mi tedy opravdu skutečně líto, že vás moje neznalost natolik vyvedla z míry.

Proto vám mohu doporučit pouze jedno. Nečtěte moje články!

1 0
možnosti
Foto

Nevím, proč Růžička nepostavil do branky Francouze z Litvínova. Pokládám ho za fenomenálního brankáře. To musí nejdřív do NHL, aby si ho trenér národního manšaftu všimnul?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS