Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hodne chodcu bohuzel predpoklada, ze auto MUSI zastavit. Zvlast tech, kteri nikdy neridili. Od te doby, co mam ridicak, nevstupuju do vozovky dokud nejsem uplne presvedcena, ze auto zastavi, prednost neprednost

0 0
možnosti

Absolutní přednost chodce na přechodu je pouze na světelném přechodu, u obyč. není.

Přesto se snažím dávat chodcům přednost. Auto se někdy může změnit ve zbraň a chodci přece jen nemají kolem sebe ocelovou kastli.

0 0
možnosti

podle zákona o provozu na pozemních komunikací chodec na přechodu nemá přednost. Jestli mně někdo zkopíruje větu, že chodec na přechodu má přednost, pošlu mu flašku

0 0
možnosti

Vy si vyloženě protiřečíte. Jste chodec i řidič, to jsme v podstatě všichni, takže by nás ti, kterými zrovna nejsme, neměli srát, ale měli bychom je chápat a vyjít jim vztříct. Já osobně spokojen jsem a žádní experti a vládní darmožrouti mne nepřesvědčí, že je na našich silnicích vražedné prostředí kde nikdo nemá v úmyslu nic jiného než někoho zabít. Každý se chce pouze dostat z jednoho místa na místo druhé. Že se při tom statnou občas chyby je naprosto normální a ukažte mi jinou činnost kde se to neděje.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Pavle, je to jak to píšeš, navíc, nikdy zákonem, vše nepostihne a měl by vítězit rozum a sebeodpovědnost.Navíc kolik blbů na kolech jezdí neosvětleno, nebo osvětlení zastíněné kabelkama. Mnoho neodpovědných chodců a cyklistů spoléhá na právní odpovědnost řidičů. Díky za článek:-)

0 0
možnosti

Zdarec Pavlíku, na cyklisty nemám výrazy. Již několikrát se mi povedlo zabránit nehodě s cyklistou. Jsou to opravdu někdy omezenci.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS