Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Určitě to publikujte. Mně ten článek utekl. A mrzí mě to.

0 0
možnosti

Určitě se o to pokusím

0 0
možnosti
Foto

Tak tady se mi víc líbí ta první. R^

Má to ale v sobě úžasnou měkkost, které fotka nedosáhne.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji.

0 0
možnosti
Foto

pro mě velice zajímavý...nevím ani jak se to dělá:-)

1 0
možnosti

Zdravím, no v podstatě to není nic těžkého. Pokusím se zpracovat jak to dělám já pomocí programu Zoner photo studio 17.

1 0
možnosti
Foto

Jako Pájo velmi velmi netradiční a zajímavé, jen tak dál chlapče . Když ti to tak dobře půjde oslavíme společně náš svátek ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

No nevím, zda to mám dál publikovat. M;-DOc úspěchů to zrovna nemá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!