Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nadhera! R^ Ale chzbi dvorane, kral a princezna ;-(

0 0
možnosti
PK

Škoda, že  tu ani jeden z nich nebyl.

0 0
možnosti
Foto

jeden z těch pohádkových, nemám ho tak daleko, ale přesto jsem k němu jednou nedojel....došel mi cestou benzín.:-)jinak....karma

0 0
možnosti
PK

Jo rezerva ta se někdy hodí.

0 0
možnosti
DT

R^ Karma, krásné! 

Ta stavba je monumentální... R^

0 0
možnosti
PK

Jo rád bych se tam někdy vrátil s lepším vybavením.

0 0
možnosti
PK

Děkuji, mám to tam také rád.

0 0
možnosti
JP

J11i45ř47í 53P75l35í48v27a

18. 4. 2014 13:46

Informace "Fašista Himler zde zřídil středisko pro výcvik SS, která zde v roce 1945 povraždila v nedaleké obci 38 mužů a to zcela bezdůvodně" není asi správná.

 Vraždění 5.5.1945 v Javoříčku (známém svými jeskyněmi) nedaleko Bouzova bylo dílem protipartyzánského komanda údajně z Kyjova, které bylo  přechodně ubytováno na Bouzově. O důvodech se dosud spekuluje.  Jedna spekulace praví, že jeden obyvatel Javoříčka telefonicky komando pozval, protože v dědině byli ožralí partyzáni a obtěžovali  místní obyvatele.

0 0
možnosti
PK

Tohle říká Wikipedie:

Během 2.světové války kouzlu hradu Bouzov podlehl říšský vedoucí SS Heinrich Himmler. Ten se do hradu zamiloval a hodlal z něho zřídit jeden z hradů černého řádu SS. Ke konci války tu působilo komando SS, které v nedalekém Javoříčku povraždilo 38 mužů. Tragédii vyprovokovali ruští velitelé partyzánských oddílů, kteří si tu počínali velmi neomaleně a neopatrně. Nacisté tuto obec vypálili 5. května 1945.[3]

¨Tak pokud s tím nesouhlasíte, tak byste jim to měl napsat nebo to opravit přímo ve Wikipedii.

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, těším se na interiér.

0 0
možnosti
PK

Děkuji bude v úterý v 9,30

0 0
možnosti
Foto

Tak...někde člověk zaplatí fotopas...a jinde nemá šanci ani po tučném bakšiši :)

0 0
možnosti
PK

Já se nestydím si zaplatit. Nafotil jsem takhle krásnou architekturu v okolí Moravského Krasu, ale ještě jsem to nezpracoval.

1 0
možnosti
  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!