Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak mě hlídali v Rossmannu

Tak jako každý muž i já jsem někdy nucen navštívit drogerii, abych sobě zakoupil potřebné hygienické a zejména holicí pomůcky. 

Navštívil jsem za tímto účelem nejbližší drogerii ve městě ve víře, že zde najdu vše co potřebuji.

Vstoupil jsem tedy do obchodu u vchodu uchopil košík a vydal se k regálům. Napřed tedy nějaký šampón, něco na mytí vlasů, voda po holení, nějaký deodorant no po delší době toho jeden nakupuje více.

Po nějaké době mé pozornosti neunikl pomenší človíček v černé uniformě, k jeho cti dlužno dodat, že poněkud umolousané, který se za mnou plížil od regálu k regálu. Usoudil jsem, že se zřejmě bude jednat o ostrahu obchodu s vědomím, že mám opravdu v úmyslu si vybrané věci zakoupit, jsem to tak nějak přešel. 

Když se stejná situace opakovala u dalšího regálu, tak jsem si řekl asi mě tu nikdy neviděl, tak je poněkud pozornější. 

Potřetí mě sledovačka přestala poněkud bavit, optal jsem se pána zda mi něco chce. Neodpověděl a odkráčel. Za chvíli jsem ho měl za zadkem opět. To mě již opravdu namíchlo a znovu jsem se jej zeptal co mi chce, že mě stále pronásleduje, nebo zda se domnívá, že by se mnou mohl navázat "přátelský" vztah. Odpověděl, že je ostraha. Zeptal jsem se jej, zda budím zdání zloděje. Neodpověděl a odkvačil. Podotýkám, že jsem byl poměrně slušně oblečen, oholen a ostříhán a rozhodně jsem svým zjevem nemohl budit dojem, že hodlám páchat trestnou činnost.

Když se na mě opět přilepil, poměrně hlasitě jsem mu sdělil, že si nepřeji aby mě stále obtěžoval. V obchodě nás bylo asi pět, ale on stále za mnou. 

Na můj zvýšený hlas reagovala jakási slečna, která situaci poněkud uklidnila.

Chápu, že obchody si hlídají svoje zboží a zejména zboží, na které není pro odvoz potřeba nákladní vozidlo. To by mi nevadilo a spíše bych to viděl pozitivně. Co mě však zarazilo byl způsob jakým ostraha vykonávala svoji práci, jak vyloženě vlezle se ostraha chovala, jak neprofesionálně se projevovala až to bylo zarážející. No když tam berou kdekoho, asi na výběr zrovna moc nemají.

Faktem je, že jsem drogerii Rossmann již více než rok nenavštívil. 

 

 

Autor: Pavel Kynčil | pondělí 12.10.2015 15:21 | karma článku: 30,40 | přečteno: 2316x
  • Další články autora

Pavel Kynčil

Mrtvice nechodí po horách

Ač jsem nikdy neočekával, že by se v rodině něco takového mohlo stát, stalo se. Syna, i když nevlastního, postihla mozková mrtvice.

19.2.2024 v 14:38 | Karma: 13,01 | Přečteno: 620x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Střípky z Rhodosu.

Rhodos je krásný ostrov obklopený dvěma moři. Je to vlastně dovolenkový ráj na kterém vypukly v důsledku tepla požáry a mnoha dovolenkářům se tak jejich odpočinek proměnil v boj o holý život.

10.2.2024 v 11:57 | Karma: 12,49 | Přečteno: 316x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Foto střípky z Ischie

Zatoulané snímky z italského ostrova Ischia/ čti Ískia/. Je to takový pall mall z návštěvy krásného ostrova.

9.1.2024 v 10:57 | Karma: 15,53 | Přečteno: 263x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Příběh fotografie - zimní móda s mamkou.

Bylo mi devět a chtěl jsem fotit módu, protože se mi líbily módní časopisy, které dostávala z venku moje mamka.

28.12.2023 v 22:53 | Karma: 15,81 | Přečteno: 272x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Kynčil

Zahrádka na poněkud divný podzim

Ano, podivný podzim. Listí stále na stromech, docela teplo a jak se zpívá v jedné písni od bratří Nedvědů... máky kvetou.

13.11.2023 v 12:41 | Karma: 14,68 | Přečteno: 249x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 309
  • Celková karma 12,75
  • Průměrná čtenost 538x
Píši a fotím, tedy jsem!