Co mě dojalo až k slzám.

10. 10. 2019 14:31:27
Nedojímám se zrovna moc často. Jsou však situace, kdy to na mě opravdu přijde. Předesílám, že nejsem zaujat proti žádnému člověku, který řídí motorové vozidlo....

......... proti pánovi v klobouku, ani dámě s deseticentimetrovými šteklemi, Zaujatý jsem vůči opilcům a narkomanům, závodníkům, kteří nevidí na dále než na konec přední kapoty a ještě lepším, vidícím pouze k tachometru.

Při jednom čundru na východním Slovensku v motorestu Makovica, v dobách, kdy si Husák a Brežněv dávali francouzáky jsem zažil příhodu, kterou mám v živé paměti ještě dnes.

Popíjeli jsme s kamarádem Šarišské pivo, jehož chuť se nedala srovnat prostě s ničím na co jsme byli zvyklí, ale po pravdě - třetí a další půllitr byl stále lepší a lepší.

Znenadání se z motorestu vymotal muž, který jevil více než zjevné známky opilosti. Štrádoval si to jako když pes......... až dorazil k šedému Fiatu 125p a jal se dobývat do jeho útrob. Ku cti opilce budiž řečeno, že se mu to ani zdaleka dařilo. Klíčem oťukával vstupní otvor do zámku, jak chromý datel.Po té poklekl a mumlal cosi o Sezamovi . Pravděpodobně měl na mysli onu mýtickou horu, za níž považoval svůj automobil. Z hostince posléze vylezli dva příslušníci SNB, jejichž chůze se vcelku s jistotou nedala jistou nazvat, došli k opilci, vzali jeho klíče, otevřeli automobil, nacpali opilce za volant, nastartovali mu ho a se slovy: "Choď do p.....ty debil! " odešli zpět do hostince.

Opilec protůroval motor, se skřípěním zařadil a vyrazil k domovu. Protože jsme v dohledné době neslyšeli žádnou ránu, usoudili jsme s kamarádem, že to přežil jak on, tak i ostatní účastníci silničního provozu.

Druhá událost, která mi utkví v mysli se stala nedávno. Při výjezdu z obce přede mnou jela dvě vozidla. Postarší Octavia I, Nějaký Hyundai za ním já. Předpokládal jsem, že řidič Hyundaie co nejrychleji pomalu jedoucí škodovku předjede a já za ním učiním totéž. Protože se k tomu neměl, vyhodil jsem blinkr doleva vjel jsem do levého jízdního pruhu a jal se zrychlovat. Když jsem byl téměř na úrovni Hyundaie , tento učinil ten samý manévr a já jsem měl co dělat, abych své rozjeté vozidlo zkrotil natolik, aby si s Hyundaiem nedalo pusu.

Popravdě docela mě to rozehřálo, ale řekl jsem si něco o blbci a pokračoval v cestě. Měl jsem v úmyslu jet do obchodu ve vedlejším městě. Stále přede mnou jelo vozidlo Hyundai, které zahnulo v další obci do obchodu, kam jsem měl namířeno i já. Nedalo mi to a po vystoupení z vozidla jsem šel za řidičem Hyundaie. K mému překvapení vystoupila z vozidla žena ve středním věku. Pozdravil jsem jí s tím, že bych se jí rád na něco zeptal. Nevypadala sice, že by o diskusi stála, ale nakonec svolila. Zeptal jsem se jí, zda se při předjíždění vozidla přesvědčila, zda již není náhodou předjížděna jiným vozidlem. Sdělila mi, že si toho všimla. Zeptal jsem se jí proč mi neumožnila předjetí a že jsem měl co dělat a bych do jejího vozidla nenarazil. Její odpověď mě překvapila tak, že jsem nebyl schopen slova.

"Já jsem jela za tou Škodovkou jako první a proto mám právo předjíždět také jako první a Vy jste měl počkat až já předjedu."

Chtěl jsem něco říci, ale za 1 - jsem nebyl schopen a za 2 mi došlo, že by to bylo k ničemu

Na závěr snad jenom přání, aby se nikdo z vás s touto osobou nesetkal.

Autor: Pavel Kynčil | čtvrtek 10.10.2019 14:31 | karma článku: 22.87 | přečteno: 684x

Další články blogera

Pavel Kynčil

Mrtvice nechodí po horách

Ač jsem nikdy neočekával, že by se v rodině něco takového mohlo stát, stalo se. Syna, i když nevlastního, postihla mozková mrtvice.

19.2.2024 v 14:38 | Karma článku: 13.00 | Přečteno: 609 | Diskuse

Pavel Kynčil

Střípky z Rhodosu.

Rhodos je krásný ostrov obklopený dvěma moři. Je to vlastně dovolenkový ráj na kterém vypukly v důsledku tepla požáry a mnoha dovolenkářům se tak jejich odpočinek proměnil v boj o holý život.

10.2.2024 v 11:57 | Karma článku: 12.49 | Přečteno: 309 | Diskuse

Pavel Kynčil

Foto střípky z Ischie

Zatoulané snímky z italského ostrova Ischia/ čti Ískia/. Je to takový pall mall z návštěvy krásného ostrova.

9.1.2024 v 10:57 | Karma článku: 15.26 | Přečteno: 255 | Diskuse

Pavel Kynčil

Příběh fotografie - zimní móda s mamkou.

Bylo mi devět a chtěl jsem fotit módu, protože se mi líbily módní časopisy, které dostávala z venku moje mamka.

28.12.2023 v 22:53 | Karma článku: 15.53 | Přečteno: 267 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 274 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 476 | Diskuse
Počet článků 309 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 529

Píši a fotím, tedy jsem!

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...